۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
لزوم تخصیص وام به صنایع گلستان| حفظ واحد تولیدی فعال در اولویت باشد
رئیس اتاق بازرگانی گرگان مطرح کرد؛

لزوم تخصیص وام به صنایع گلستان| حفظ واحد تولیدی فعال در اولویت باشد

گرگان-یوسفی، رئیس اتاق بازرگانی گرگان بیان اینکه حفظ واحدهای تولیدی باید در اولویت دولت باشد،افزود: بهتر است دولت در کنار احیای صنایع راکد استان، از واحدهای تولیدی که نیاز به تسهیلات دارند، حمایت کند.

به گزارش خبرنگار بازار امیر یوسفی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: سعیمان بر این است تا سرمایه مورد نیاز بخش تولید تامین شود.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان ادامه داد: به دلیل افزایش چند برابری قیمت مواد اولیه، تولیدکنندگان نیاز به تسهیلات برای تامین کالاهای مورد نیاز هستند که دراین راستا تاکنون متاسفانه بانک ها همکاری نداشته اند.

وی با بیان اینکه حفظ واحدهای تولیدی باید در اولویت دولت باشد، افزود: بهتر است فقط به فکر احیای واحدهای تولیدی نباشیم و در کنار آن در راستای رفع نیاز صنایع فعال، به استمرار فعالیت آنها در حوزه تولید کمک کنیم.

یوسفی معتقد است: منابع بانکی در یکی دوسال اخیر با توجه به تورم افزایش نیافته درحالیکه در بخش اقتصادی کشور ما با تورم حدود ۵۰ درصد مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه سقف اعتبارات بانکی استان پائین است، افزود: برای این موضوع نشستی با وزیر اقتصاد داشتیم تا مشکلات استان در بخش تهسیلات بانکی را تسهیل کنند.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان از بانک های خصوصی استان به عنوان ظرفیتی برای گلستان یاد کرد و گفت: متاسفانه بخش عمده منابع این بانک ها از استان خارج می شود؛ باید کمک کنیم تا این منابع در استان هزینه شود.

کد خبر: ۲۲۹٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha