۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
 ملاک عمل صندوق‌های بازنشستگی مصوبه مجلس خواهد بود
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

ملاک عمل صندوق‌های بازنشستگی مصوبه مجلس خواهد بود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره رد برخی مواد لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس در خصوص موضوع بازنشستگی گفت: هر آنچه مجلس تصویب کند و به قانون تبدیل شود مورد تایید همگان است.

به گزارش بازار، سید صولت مرتضوی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران افزود: دولت لایحه می‌دهد و مجلس آن را بررسی می‌کند و باید ببینیم در کمیسیون تلفیق چه تصمیمی اخذ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آنچه تبدیل به قانون شود مورد عمل قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: صندوق‌ها مربوط به بین نسلی هستند و باید به فکر آتیه کارگران باشیم بنابراین صندوق‌های تامین اجتماعی متعلق به همه نسل‌هاست و ما وظیفه صیانت از آنها را داریم و باید کاری کنیم تا صندوق‌های بازنشستگی به پایداری برسد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه صندوق‌های بازنشستگی با مشکل ناپایداری جدی مواجه شده‌اند، اظهار داشت: بسیاری از صاحب نظران علم اقتصاد در حوزه تامین اجتماعی و کارهای آینده پژوهی بر این باورند که باید اصلاحاتی در حوزه مدیریت و شیوه‌های اداره صندوق‌ها لحاظ شود.

صولت درباره کالابرگ الکترونیکی نیز اظهار داشت: این فرآیند، روند طبیعی خود را طی می‌کند و به دستور مخبر معاون اول رئیس جمهور قرار شد کار کارشناسی انجام شده پس از تایید مراجع صاحب نظر ابلاغ شود.

وی درباره استقبال مردم از کالابرگ الکترونیک نیز یادآورشد: آن استقبال که مورد نظر ما بود، انجام نشد.

کد خبر: ۲۲۹٬۷۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha