۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۵
رفع مشکلات بازارچه مرزی اروندکنار به اشتغال کمک می‌کند
نماینده مردم آبادان در گفتگو با بازار:

رفع مشکلات بازارچه مرزی اروندکنار به اشتغال کمک می‌کند

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات بازارچه مرزی اروندکنار به اشتغال کمک می‌کند و هفته آینده مسئولان استانی از این بازارچه بازدید می‌کنند.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: راه اندازی و توسعه بازارچه‌های مرزی سبب ارتقای سطح معیشت و اشتغالزایی برای ساکنان این مناطق می شود که بازارچه مرزی اروندکنار یکی از بازارچه های مهم مرزی کشورمان است.

وی با اشاره به لزوم استفاده از فرصت‌های اقتصادی دریامحور، افزود: موقعیت مهم شهر اروندکنار در مجاورت کشور عراق یک ظرفیت ویژه است که باید به صورت تخصصی و عملی مورد پیگیری قرار گیرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضرورت دارد یک اقدام اساسی برای بازارچه مرزی اروندکنار انجام شود و با پیگیری‌هایی که انجام دادم جلسه ای در استانداری خوزستان برای این موضوع برگزار شد و هفته آینده نیز بازدید میدانی با حضور مسئولان استانی و همچنین جلسه دارای مصوبه در شهر اروندکنار انجام می شود.

مولوی، اروندکنار را یکی از شریان های اقتصادی جنوب غرب ایران دانست و گفت: در نشست شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان خوزستان با موضوع بازارچه مرزی اروندکنار مقرر شد برای درآمدزایی مرزنشینان و ارتقاء معیشت ساکنان منطقه (اروندکنار، منیوحی، چوئبده و بخش‌مرکزی) مبلغ ۱۰ هزار دلار به صورت سالانه برای هر کارت پیله‌ وری تخصیص داده شود.

کد خبر: ۲۲۹٬۶۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha