۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
برق اداراتی که در مدیریت مصرف همکاری نکنند، قطع می شود
مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان:

برق اداراتی که در مدیریت مصرف همکاری نکنند، قطع می شود

گرگان- موسوی، مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان خواستار خاموشی سیستم سرمایشی ادارات دولتی پس از پایان ساعات کار شد و گفت: برق اداراتی که در مدیریت مصرف همکاری نکنند، قطع می شود.

به گزارش خبرنگار بازار سید احمد موسوی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سال گذشته یکصد برنامه عملیاتی در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفت تا مشترکان تابستان خوبی را پشت سر بگذارند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان مدیریت مصرف برق، طرح های تشویقی مثل ارائه پاداش به مشترکان کم مصرف از جمله این برنامه ها به شمار می رود.

او معتقد است: در طرح مدیریت مصرف و ارائه طرح های تشویقی سال گذشته وزارت نیرو به مشترکان کم مصرف ۵۰ میلیارد تومان پاداش بر روی فیش برق آنها لحاظ کرد.

وی با بیان اینکه گرما در استان گلستان از خرداد ماه امسال آغاز شده، افزود: در زمان پیک مصرف استان به یک هزار و ۳۰۰ مگاوات هم رسید که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

موسوی به استفاده از سیستم سرمایشی روی ۲۴ درجه تاکید کرد و گفت: آن دسته از مشترکانی که در منزل دو یا چند سیستم سرمایشی دارند هم فقط از یکی از آنها در زمان پیک مصرف استفاده کنند تا تمامی هم استانی ها امکان بهره مندی از مزیت برق را داشته باشند.

او اضافه می کند: صنعت برق در خدمت مشترکان است اما باید مصرف کنندگان هم نسبت به استفاده صحیح و درست هم آگاهی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان ضمن یادآوری تغییر ساعت ادارات دولتی به واسطه مدیریت مصرف برق در ساعت پیک، اضافه کرد: همه دستگاه های دولتی موظف هستند تا پس از ساعت ۱۳ سیستم سرمایشی را خاموش کنند.

به گفته وی، دستگاه های دولتی ۴۰ درصد در ساعت اداری و ۷۰ درصد در ساعت اداری موظف به کاهش مصرف برق در روزهای گرم سال هستند.

موسوی خاطر نشان کرد: اگر دستگاهی با شرکت توزیع برق در راستای خاموشی سیستم سرمایشی در ساعت اوج مصرف، همکاری نکند پس از تذکر و تکرار آن نهاد مربوطه، برق مشترک قطع خواهد شد.

کد خبر: ۲۲۹٬۵۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha