۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
بهسازی تاسیسات فاضلاب شهر دماوند نیازمند ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران:

بهسازی تاسیسات فاضلاب شهر دماوند نیازمند ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

دماوند - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران گفت: بهسازی تاسیسات فاضلاب شهر دماوند نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، رحمت‌الله محمدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر دماوند برای افق ۱۴۲۵ طراحی شده که حدود ۲۵۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب برای این افق پیش‌بینی شده است.

محمدی افزود: هزینه برآوردشده برای اجرای این پروژه نزدیک به ۱۸۰ میلیارد تومان است و یک تصفیه‌خانه فاضلاب نیز با ظرفیت ۱۶ هزار مترمکعب در شبانه‌روز برای آن دیده شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران گفت: در حال حاضر حدود ۳۰ کیلومتر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب به مبلغ حدود ۱۴ میلیارد تومان در حال اجراست و ایجاد کل تأسیسات فاضلاب شهر دماوند نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و این امر مستلزم تأمین اعتبار از محل منابع عمومی دولت است و حتماً باید از ردیف اعتباری از منابع عمومی گشایش یابد.

وی عنوان داشت: برای مساعدت و حل برخی از مسائل زیست محیطی، از محل جاری نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان پیمان منعقد شده و فرماندار دماوند قول هماهنگی‌های لازم برای پیش‌بینی این ردیف اعتباری را داده است.

کد خبر: ۲٬۲۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha