۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
۲۵۰ میلیارد تومان برای اجرای سد سیکان دره شهر اختصاص یافت
نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس:

۲۵۰ میلیارد تومان برای اجرای سد سیکان دره شهر اختصاص یافت

ایلام- علیزاده، نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس گفت: از طریق ماده ۵۶، ۲۵۰ میلیارد تومان برای اجرای سد سیکان دره شهر اختصاص یافته است.

بهزاد علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با خلع ید پیمانکار سابق، این پروژه با اختصاص ۳۵ میلیارد تومان اعتبار از سهم مسئولیت‌های اجتماعی نفت در همین ماه جاری شروع بکار و در تحویل قرارگاه خاتم است.

وی تصریح کرد: مضاف بر این اعتباری قریب به ۲۵۰ میلیارد تومان ماده ۵۶ که اخیرا توسط رئیس سازمان برنامه بودجه دستور آن ابلاغ شده، طی ماه های آتی به این پروژه تزریق می شود.

نماینده مردم ایلام با اشاره به اینکه سد سیکان به عنوان پروژه حیاتی شهرستان در اولویت وزارت نیرو قرار گرفته است، افزود: به مجری طرح و پیمانکار تاکید شده پیگیری تملک زمینهای روستای فرهاد آباد به قیمت کارشناسی و با در نظر گرفتن حقوق کامل اهالی این روستا انجام گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به تغییر پیمانکار سد امیدواریم در بازه زمانی مشخص شده و با تامین منابع مالی این سد به بهره برداری برسد.

نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام بر لزوم تسریع در اجرای پروژه احداث مخزن یک هزار مترمکعبی عباس آباد و ۵۰۰ مترکعبی چمژاب، آب شرب ماژین و خط انتقال چهار روستای قلعه تسمه، وحدت اباد عباس آباد و فاضل آباد تاکید کرد.

وی گفت: کانال‌های آب کشاورزی ۶۰۰ هکتار از اراضی شهرستان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی احداث و بهسازی می‌شود.

کد خبر: ۲۲۹٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha