۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان؛ ۱۴ تیر

نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان؛ ۱۴ تیر

سی و دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان (Homex ۲۰۲۳) ۱۴ تا ۱۷ تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین دستاوردها، محصولات و فناوری‌های جدید، ایجاد زمینه مناسب برای رشد تولیدات داخلی و توسعه بازارهای صادراتی‌, نمایش توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی‌ و تبادل نظر پیرامون ارتقاء سطح کیفی محصولات تولیدی برگزار می‌شود.

نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان؛ ۱۴ تیر

براساس این گزارش؛ ۲۱۴ شرکت داخلی، در دو گروه کالایی مبلمان منزل و اداری انواع محصولات و تولیدات خود از جمله مبلمان مدرن، کلاسیک، کودک و نوجوان، سرویس خواب، مبلمان تختخوابشو، تخت‌های تاشو دیواری، مبلمان هتلی و رستورانی، مبلمان و سازه‌های فضای باز، صندلی و مبلمان اداری را در این نمایشگاه ۴ روز ه به نمایش خواهند گذاشت.

توسعه صادرات، یکی از محورهای اصلی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مبلمان ایران است و هیئت‌های تجاری از کشورهای هدف صادراتی از جمله افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، لبنان، قطر، عمان، اقلیم کردستان و کشورهای منطقه CIS در سی و دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان مشارکت خواهند کرد.

سی و دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان تهران از ۱۴ تیر به مدت ۴ روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان تولیدکنندگان مبلمان، صاحبان صنایع، واحدهای صنفی و علاقه‌مندان به این هنر صنعت است.

کد خبر: ۲۲۹٬۴۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha