۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
اعطای کارت پیله‌وری ۱۰ هزار دلاری برای مردم اروندکنار
نماینده مردم آبادان در گفتگو با بازار خبر داد؛

اعطای کارت پیله‌وری ۱۰ هزار دلاری برای مردم اروندکنار

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از اعطای کارت پیله‌وری ۱۰ هزار دلاری برای مردم ساکن در شهر اروندکنار، منیوحی، چوئبده و بخش مرکزی خبر داد.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: کارت پیله‌وری مجوزی برای خرید و فروش کالاها در مناطق مرزی است.

وی با بیان اینکه دارندگان کارت پیله‌وری می‌توانند به مبادلات مرزی در چارچوب قوانین بپردازند، افزود: مطابق ماده ۲۱۱ قانون مدنی از کارت پیله‌وری، برای خرید و فروش کالا در شهرهای مرزی و بازارهای مجاور استفاده می‌شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان خوزستان با موضوع بازارچه مرزی اروندکنار مقرر شد برای درآمدزایی مرزنشینان و ارتقاء معیشت مردم منطقه (اروندکنار،منیوحی،چوئبده و بخش‌مرکزی) مبلغ ۱۰ هزار دلار به صورت سالانه برای هر کارت پیله‌ وری تخصیص داده شود.

مولوی عنوان کرد: شرایط دریافت کارت پیله‌وری، ۳ سال سابقه سکونت در مناطق مرزی، دارا بودن حداقل ۲۱ سال سن و انجام مفاصا حساب مالیاتی بر اساس ماده ۱۸۶ امور مالیاتی است و متقاضیان باید برای دریافت اطلاعات تکمیلی به بخشداران اروندکنار و مرکزی مراجعه کنند.

کد خبر: ۲۲۹٬۲۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha