۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
احتمال افزایش ۸۴ درصدی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ + تحلیل تکنیکال قیمت
کوین گلس پیش بینی کرد

احتمال افزایش ۸۴ درصدی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ + تحلیل تکنیکال قیمت

داده های شرکت تحقیقاتی کوین گلس نشان می دهد که احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا ۸۴ درصد بالاتر از قیمت فعلی در سال جاری میلادی وجود دارد.

به گزارش بازار؛ علیرغم توقف نسبی بیت کوین در مسیر رالی قیمت آغاز شده طی روزهای گذشته، بسیاری از کارشناسان بازار رمزارزها معتقدند که به احتمال زیاد، این رالی برای هفته های پیش رو ادامه خواهد یافت.

بر اساس داده های منتشر شده از سوی «کوین گلس» از ابتدای سال ۲۰۱۳ تاکنون، تنها سه ماه منفی برای رشد قیمت بیت کوین به ثبت رسیده است.

این داده ها همچنین نشان می دهند که از سال ۲۰۱۴ تاکنون، بزرگترین ریزش بیت کوین حدود ۹.۶۹ درصد بوده که مربوط به سال ۲۰۱۴ می باشد. کوین گلس با استناد به موارد مطرح شده مدعی است که بیت کوین می تواند در سال ۲۰۲۳، تا ۸۴ درصد افزایش قیمت را به نسبت قیمت فعلی تجربه نماید.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین

احتمال افزایش ۸۴ درصدی قیمت بیت کورن در سال ۲۰۲۳ + تحلیل تکنیکال قیمت

قیمت بیت کوین همچنان در محدوده نزدیک به مقاومت اصلی خود روی ۳۱ هزار دلار قرار داشته و به نظر می رسد در مقطع رمانی فعلی، گاوها توان لازم برای جهش قیمت و شکستن این مقاوت را در اختیار ندارند.

با اینحال، ثبات قیمت در محدوده مقاومت یاد شده و همچنین قرار گرفتن آن در محدوده بالاتر از ۲۰EMA روی ۲۹۲۷۸ دلار می تواند نشان از احتمال آغاز رالی جدید قیمت طی روزهای آتی باشد. همچنین اندیکاتور RSI نیز در در محدوده خرید قرار داشته که می تواند گمانه زنی ها در خصوص احتمال آغاز جهش قیمت را تقویت نماید.

با اینحال باید در نظر داشت که تنها در صورت عبور قیمت از مقاونت ۳۱ هزار دلاری می توان به ادامه روند صعودی آغاز شده امیدوار بود که در این صورت، مقاومت بعدی روی ۳۲۴۰۰ دلار قرار خواهد داشت. اما اگر قیمت به زیر محدوده ۲۰EMA بشکند، می توان انتظار ریزش تا حمایت بعدی یعنی ۲۷۶۲۲ دلار را داشت.

کد خبر: ۲۲۹٬۲۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha