۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
وزارت نفت در وصول مطالبات موفقیت‌های خوبی کسب کرده است
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

وزارت نفت در وصول مطالبات موفقیت‌های خوبی کسب کرده است

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وزیر نفت دولت سیزدهم در این مدت موفقیت‌های بزرگی در بخش وصول مطالبات نفت و گاز و افزایش تولید و فروش نفت داشته است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نفت، مهرداد گودرزوند چگینی با اشاره به بیانیه قدردانی ۲۲۰ نفر از نمایندگان مجلس از اقدام‌های شایسته وزارت نفت اظهار کرد: وزارت نفت در دولت سیزدهم در بحث توسعه زیرساخت‌های حوزه نفت و گاز، افزایش تولید و فروش نفت، همچنین وصول مطالبات موفقیت‌های خوبی کسب کرده است.

وی افزود: همان‌طور که مجلس شورای اسلامی در حوزه نظارتی خود از وزیران سؤال می‌کند، یا حتی موضوع استیضاح نیز مطرح می‌شود، اما موفقیت‌های وزیر را نیز نادیده نمی‌گیرد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: بنده خود از جمله نمایندگانی بودم که بیانیه تقدیر و تشکر از وزیر نفت را امضا کردم، زیرا معتقدم شخص وزیر نفت تاکنون فعالیت‌های شایسته‌ای برای توسعه صنعت نفت و گاز کشور داشته است.

شایان یادآوری است که در نشست علنی ششم تیرماه مجلس شورای اسلامی ۲۲۰ نفر از نمایندگان در بیانیه‌ای خطاب به رئیس‌جمهوری از اقدام‌های شایسته وزارت نفت قدردانی و تشکر کردند.

کد خبر: ۲۲۹٬۰۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha