۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
بیش از ۱۴۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرها وارد فاز عملیاتی شد
معاون بنیاد مسکن:

بیش از ۱۴۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرها وارد فاز عملیاتی شد

سهرابی، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از عملیاتی و اجرایی شدن بیش از ۱۴۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن توسط آن بنیاد در شهرها خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد تشریح کرد و گفت: هم‌اکنون بیش از ۱۴۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد در شهرها وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: از تعداد واحدهای آغاز شده توسط بنیاد مسکن در شهرها ۷۰ هزار واحد بنیاد ساخت و ۷۳ هزار واحد نیز توسط گروه‌های ساخت در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد در حال اجراست.

سهرابی همچنین در خصوص تامین اراضی اجرای نهضت ملی مسکن در شهرها توضیح داد: اراضی ساخت ۲۳۲ هزار واحد مسکونی نهضت ملی تامین شده است که از این میزان اراضی تامین شده اراضی احداث ۱۷۸ هزار واحد قابلیت ساخت و تعریف پروژه را داشتند که توسط بنیاد تعریف پروژه انجام شد.

یادآور می شود، بنیاد مسکن تعهد کرده است تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکن نهضت ملی را اجرایی کند که بخشی از آن واحدهای در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد و بخشی نیز در روستاها احداث می‌شود.

کد خبر: ۲۲۹٬۰۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • اميد IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      1 0
      بنیاد مسکن اصلا به فکر مردم نیست در ساخت سریع واحدها نهضت ملی الان تو شیراز شهر جدید صدرا دوتا پروژه نهضت ملی هست یکیش پیمانکارش بنیاد هست یه پروژه دیگه پیمانکارش شرکت رساسازندگان هست که با هم زمین رو تحویل گرفتن و شروع به ساخت کردن الان پروژه بنیاد مسکن تازه فنداسیونش تموم شده ولی اون یکی پروژه دیگه سقف طبقه پنجم رو هم زده،، خدا بگم چیکارتون کنه مثلأ شما حامی مستضعفین هستید من با سه تا بچه کوچیک زیر پنج سال باید چند سال منتظر بمونم تا خونه ها ساخته بشه از زمستان 1400هم شروع بکار کردن که الان فقط فنداسیون زدن
    • متفتضی مسکن مهرساری US ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      0 0
      یکی باید به این اقای سهرابی بگه که چور بعد 16سال خانواده های زیادی مسکن مهرشون و تحویلشون ندادید . مردم از این حرفهای شما و دیگر مسولین و باور کنند