۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
کاهش ۵۰ درصدی پرونده‌های مربوط به مسائل بانکی در ستاد تسهیل اصفهان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خبر داد؛

کاهش ۵۰ درصدی پرونده‌های مربوط به مسائل بانکی در ستاد تسهیل اصفهان

اصفهان - نقش، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از کاهش ۵۰ درصدی پرونده‌های درگیر با مسائل بانکی در ستاد تسهیل و موانع تولید استان اصفهان خبر داد.

امیررضا نقش در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور در رفع موانع تولید اظهار داشت: با توجه به سیاست های دولت در موضوع رونق تولید، جلسات منظمی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان برگزار شده و می شود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از موانع ایجاد شده برای تولیدکننده ها در مورد مسائل و موضوعات بانکی است، ابراز داشت: با برگزاری جلسات مختلف و همکاری سیستم بانکی در حال حاضر شاهد کاهش ۵۰ درصدی پرونده های مربوط به مسائل بانکی در ستاد تسهیل استان اصفهان هستیم.

۲۰ درصد از متقاضیان ستاد رفع موانع تولید اصفهان درگیر موضوعات بانکی هستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۰ درصد از متقاضیان ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان درگیر موضوعات بانکی هستند، تصریح کرد: کمتر از دو درصد از پرونده متقاضیان به هیئت خبرگان بانکی ارجاع می شود.

وی با اشاره به تمکین بانک ها از مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان گفت: هیئت خبرگان بانکی بر اساس ماده ۶۲ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر در استان اصفهان تشکیل می شود.

نقش افزود: در صورت عدم تمکین بانک از اجرای رای هیئت خبرگان بانکی و اقتصادی استان، پرونده به هیئت انتظامی بانک ها مستقر در بانک مرکزی ارجاع می شود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان اصفهان موظفند در راستای رونق تولید در سطح استان همکاری لازم را داشته باشند و در راستای این موضوع استانداری نیز اقدامات نظارتی لازم را انجام می دهد.

کد خبر: ۲۲۸٬۹۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha