۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
یک هزار تن قیر رایگان به استان ایلام اختصاص یافت
نماینده مردم ایلام در مجلس:

یک هزار تن قیر رایگان به استان ایلام اختصاص یافت

ایلام- بسطامی، نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: به تازگی از سوی سازمان راهداری، یک هزار تن قیر رایگان به مناطق مختلف استان اختصاص یافته است.

علی اکبر بسطامی در گفت‌وگو با خبرنگار بازا از اختصاص یک هزار تن قیر به منظور بهبود وضعیت راه‌های فرعی و روستایی استان ایلام خبر داد.

وی تصریح کرد: به منظور اصلاح، تعمیر و احداث و اسفالت راه‌های مواصلاتی اصلی و روستایی استان نیز ۴۰۰ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است.

بسطامی با انتقاد از لغو و تاخیر پروازهای هواپیمایی آسمان در فرودگاه شهدای ایلام اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن کنگره عظیم اربعین و تردد میلیونی زائران عتبات عالیات، عدم اتصال استان به راه ریلی، مشکلات تردد جانبازان، بیماران صعب‌العلاج و سالمندان، لزوم مراجعه شهروندان به تهران جهت انجام امورات اداری، برقراری مجدد و افزایش تعداد پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان در فرودگاه شهدای ایلام امری ضروری است.

وی خواستار از سرگیری مجدد و افزایش تعداد پروازهای هواپیمایی آسمان( وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در فرودگاه ایلام شده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به پیگیریبهسازی فرودگاه شهرستان مهران، بیان کرد: دستور پیگیری‌های لازم توسط رئیس دفتر رئیس جمهور به وزیر راه و شهرسازی صادر شده است.

کد خبر: ۲۲۸٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha