۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
ایلام دارای رتبه نخست آبرسانی به مناطق محروم در کشور است
استاندار ایلام:

ایلام دارای رتبه نخست آبرسانی به مناطق محروم در کشور است

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۱ درصدی آبرسانی در مناطق محروم استان، گفت: ایلام در رتبه نخست آبرسانی به مناطق محروم قرار دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا در نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی استان اظهار کرد: با اقدامات جهادی دولت و سپاه ، استان ایلام با ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی طرح‌ها،رتبه نخست آبرسانی به مناطق محروم در کشور را دارد و روستاهای هدف آب‌رسانی که ۱۲۸ روستا با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان بود به ۲۰۰ روستا ارتقا یافت.

وی افزود: واگذاری پروژه‌های زیرساختی و عمرانی کلان به سپاه، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، ارتقا کیفیت پروژه‌ها و بهره‌برداری در زمان تعیین شده را در پی خواهد داشت.

استاندار ایلام ادامه داد:هر جا نیاز به حضور سپاه بوده بلادرنگ با قدرت حضوری فعال داشته است و امروز هدف دشمنان نظام، ناکارآمد جلوه دادن نظام است که ناامیدی را القا کنند، اما فتنه‌ی آنان خنثی شده است.

بهرام نیا با اشاره به پروژه سامانه گرمسیری به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های دولت در استان ایلام، اضافه کرد: برای این پروژه که ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تاکنون حدود ۷ هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه ۱۲ هزار میلیارد تومان دیگر نیاز است، تاکید کرد: در صورت بهره‌برداری، ۱۸ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی آب‌رسانی می‌شوند که توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا درحال انجام است.

کد خبر: ۲۲۸٬۷۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
      1 0
      کدام رتبه اول من ساکن دشت عباس روستای ثارالله هستم ازتوابع ایلام این چهل ساله می گذردرمادرماه فقط ۴روزاب داریم مسولین هیچ کاری برامن نکردم لوله چاه همیشه قطع میشه باخرج خودمان درستش میکنیم