۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
معرفی بهترین هتل های مسقط

معرفی بهترین هتل های مسقط

بخش زیادی از زمان سفرتان در هتل های مسقط می‌گذرد.

به گزارش بازار، بخش زیادی از زمان سفرتان در هتل های مسقط می‌گذرد؛ یعنی باید هتلی را انتخاب کنید که به سلیقه نزدیک است و همان خدمت مورد انتظار خودتان را دریافت می‌کنید. خبر خوشی که در مورد مسقط وجود دارد، این است که این شهر همه تلاش خود را کرده که بهترین امکانات را در اقامتگاه‌های خود در اختیار مهمانان خود بگذارد. در ادامه، چند مورد از هتل‌های محبوب مسقط را به شما معرفی می‌کنیم که بتوانید با شناخت، یک گزینه مناسب را از میانشان انتخاب کنید.

هتل شانگری لا الحسن Shangri La Al Hasan Resort & Spa

هتل شانگری لا الحسن یکی از هتل های مسقط است که در آن می‌توانید ببینید که پادشاهان عربی در کجا زندگی می‌کردند. به معماری هتل که نگاه کنید، طراحی را می‌بینید که از کاخ‌های پادشاهی عربی الهام گرفته شده‌اند. اگر این هتل ۵ ستاره را هنگام سفر به مسقط رزرو کنید، در زمان کوتاهی به جاذبه‌های دیدنی این شهر می‌رسید. این هتل ساحل اختصاصی هم در تمام خدمات خود دارد.


 

هتل البوستان پلاس Al Bostan Palace A Ritz Cartton Hotel

یک گزینه دیگر در میان هتل های مسقط، هتل لوکس البوستان این شهر است. در این هتل تمام خدمات را با بالاترین کیفیت دریافت می‌کنید. ساختمان و معماری این هتل را که نگاه کنید، سبک زندگی شاهانه به ذهن‌تان خطور می‌کند. در این هتل می‌توانید بهترین غذا را هم نوش جان کنید؛ چون این هتل سه رستوران دارد که تلاش کرده‌اند غذاهای خود را مطابق با استانداردهای جهانی تهیه کنند؛ بنابراین، می‌توانید مطمئن باشید که در این جا غذاهایی نزدیک به ذائقه خود را حتما پیدا می‌کنید.


 

هتل چدی The Chedi Hotel

هتل دیگری که می‌توانید آن را با خیال راحت در میان گزینه‌های مختلف هتل های مسقط رزرو کنید، هتل چدی است. خدمات این هتل ۵ ستاره بسیار است. در واقع، تمام تلاش خود را در این هتل به‌کار گرفته‌اند تا نظر افراد بیشتری را به سمت خود جلب کنند. یکی از پررنگ‌ترین نکاتی که در رابطه با این هتل می‌توان به آن اشاره کرد، تنوع بالای رستوران‌های آن است. این هتل ۶ رستوران دارد که در آن‌ها خبری از غذای تکراری نیست. هر کدام از آن‌ها یک نوع غذای خاص مانند غذاهای عربی، بین‌المللی و آسیایی را سرو می‌کند. بعضی از آن‌ها در فضای باز و تعدادی هم در محیط داخلی قرار دارند.


 

هتل گرند حیات Grand Hyatt Hotel

با رزرو هتل گرند حیات در کمتر از ۵ دقیقه می‌توانید به ساحل بروید. این هتل ۵ ستاره مسقط امکانات زیادی دارد؛ اما نقطه متفاوت آن با بقیه هتل‌ها در بخش پیک‌نیک آن است. در گرند حیات یک بخش اختصاصی در نظر گرفته شده‌ است که با حضور در آن می‌توانید اوقات خانوادگی آرامی را برای خود و عزیزانتان بسازید. در اینجا خبری از تشریفات فراوان نیست. تنها یک آفتاب‌گیر و صندلی‌های زیر آن به شما اجازه می‌دهند که یک تجربه متفاوت در مسقط برای خودم و عزیزان‌تان بسازید.


 

هتل کمپینسکی Kempinski Hotel Muscat

در هتل کمپینسکی هم می‌توانید امکانات خاص و فوق‌العاده‌ای را دریافت کنید. این هتل هم یک گزینه خاص در میان هتل های مسقط است که در آن می‌توانید خدمات با استانداردهای جهانی پیدا کنید. یکی از جذابیت‌های این هتل، بولینگ آن است. اگر حوصله شما سر رفت، می‌توانید سری به این قسمت هتل بزنید و برای مدتی خودتان را مهمان هیجان فراوان کنید.


 

معرفی بهترین هتل های مسقط


 

هتل شرایتون Sheraton Grand Hotel

شرایتون گروهی است که در تمام گوشه و کنار دنیا حتی ایران، خدمات خود را ارائه کرده ‌است. این هتل ۱۴ طبقه یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید در هنگام سفر به مسقط در این شهر رزرو کنید. با تجربه فراوانی که در طول سال‌ها فعالیت در قسمت‌های مختلف داشته ‌است؛ شرایتون به جزئیات فراوانی توجه دارد. در این هتل می‌توانید امکانات مختلفی مانند خدمات زیبایی را پیدا کنید. علاوه‌بر این، موسیقی زنده در این هتل می‌تواند یک گزینه جذاب هنگام رزرو این هتل باشد.


 

هتل رویال کرون Royal Crown Hotel

هتل کرون با این‌که ۳ ستاره دارد؛ اما تمام امکاناتی را که در طول سفر به آن نیاز دارید، در اختیارتان می‌گذارد. سالن بدن‌سازی، استخر روباز، تلویزیون و خشک‌شویی تنها گوشه‌ای از این خدمات هستند. در کنار آن‌ها، این هتل پارکینگ هم دارد. اگر برای سفرتان ماشین اجاره کرده‌اید و این چند روز سفر به همراه شما است، می‌توانید با خیال راحت آن را در پارکینگ هتل بگذارید.


 

هتل رومدا اینکور Romada Encore

پنجره اتاق‌های هتل رومدا به سمت شهر باز می‌شود و می‌توانید از روی تراس‌های آن مسقط را تماشا کنید. خدمات این هتل ۴ ستاره تنوع بالایی دارد؛ اما در میان این خدمات یکی از قسمت‌هایی که توجه شما را به سمت خود جلب می‌کند، آب گرم آن است. مرکز آب گرم و ماساژ دو گزینه‌ای هستند که در این سفر تمام خستگی‌های گذشته شما را از بین می‌برند و باعث می‌شوند که یک بار دیگر پرانرژی به زندگی برگردید.


 

هتل کورال Coral Muscat Hotel & Apartment

همیشه که سفر به تنهایی انجام نمی‌شود. اگر می‌خواهید که به همراه خانواده خود به مسقط سفر کنید، هتل ۴ ستاره کورال یک انتخاب درست برای شما و عزیزان همراهتان است. این هتل آپارتمان اتاق‌هایی را در اختیارتان می‌گذارد که به‌راحتی بتوانید به همراه خانواده خود در آن‌ها مستقر شوید. یک زیبایی منحصربه‌فرد این هتل، استخر روی بام آن است که حتما به شما پیشنهاد می‌دهیم که اگر این هتل را رزرو کردید، از این سرویس هتل استفاده کنید.


 

معرفی بهترین هتل های مسقط


 

رزرو هتل مسقط در فلای تودی با تخفیف ویژه

علاوه‌بر تمام گزینه‌های بالا، مسقط هتل‌های بسیار دیگری هم دارد. گزینه دلخواه در میان هتل های مسقط را در فلای تودی رزرو کنید. به این سایت که سر بزنید، تمام هتل‌ها نمایش داده می‌شود. با مقایسه آنلاین خدمات و هزینه می‌توانید هتلی را که پسندیده‌اید، رزرو کنید. بعد از اتمام کار، ووچر هتل به‌صورت آنلاین برایتان ارسال می‌شود. حالا با خیال راحت می‌توانید قدم‌های دیگر سفرتان را بردارید. اگر فکر می‌کنید بعد از بیرون آمدن از فرودگاه، ممکن است نتوانید به‌راحتی خودتان را به هتل برسانید؛ از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید. این خدمت را به همراه بیمه مسافرتی که الزامی است؛ در فلای تودی با تخفیف بخرید.

کد خبر: ۲۲۸٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha