۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
امنیت غذایی با حکمرانی کشاورزی دانش‌بنیان محقق می‌شود
وزیر جهاد کشاورزی:

امنیت غذایی با حکمرانی کشاورزی دانش‌بنیان محقق می‌شود

وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: دستیابی به امنیت غذایی با حکمرانی کشاورزی دانش‌بنیان، امنیت سرمایه‌گذاری و تکمیل زنجیره ارزش محقق می‌شود.

به گزارش بازار، محمدعلی نیکبخت با صدور پیامی ضمن تبریک «عید قربان» عید ربوبیت و بندگی به جامعه بزرگ کشاورزی ایران، اعلام کرد: با حکمرانی کشاورزی دانش‌بنیان، امنیت سرمایه‌گذاری و تکمیل زنجیره ارزش، امنیت غذایی کشور را محقق می‌کنیم.

متن پیام وزیر جهاد کشاورزی شرح زیر است؛

عید اضحی رمز گذشتن از منیّت و پیوستن به دریای ربوبیت حق تعالی است، ابراهیم‌وار، تمنا را بر در مسلخ عشق از برای رضایت معشوق قربانی کردن".

«عید بزرگ بندگی بر همه شما مبارک باد»

برادران و خواهران! من فرزندی از دیار تاریخ‌ساز و نامور سیستان و بلوچستان هستم، تقدیر مرا بر آن داشته، در این برهه از تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئولیت سنگین وزارت جهادکشاورزی را بر عهده گیرم و خداوند تبارک و تعالی را بر این منت عظیم شاکرم.

عزیزان! مصمم هستم با همراهی شما همکاران جهادی در گوشه گوشه میهن اسلامی و حضور در صحنه کشاورزان زحمت‌کش، بهره‌برداران، تشکل‌ها و تکیه بر دعای صاحب نفسان و مردم غیور ایران، بار عظیم امانت را بر دوش گیرم و به سرمنزل مقصود رسانم.

حال که مسئولیت سفره مردم تمدن‌ساز ایران زمین را بر عهده گرفته‌ایم بر آنیم تا با جدیت و با بهره‌گیری از دانش، مدیریت مترقی جهادی، شایسته‌گزینی و شایسته‌سالاری موانع پیشرفت کشاورزی را از میان برداریم.

اینجانب اطمینان دارم؛ با حکمرانی کشاورزی دانش‌بنیان و با افزایش بهره‌وری و پایداری تولید برای امنیت سرمایه‌گذاری با چاشنی ثبات سیاستگذاری، می‌توانیم زنجیره ارزش کشاورزی را تکمیل و در خدمت تعالی کشور قرار دهیم و این‌گونه آرمان دستیابی به امنیت غذایی پایدار و به دنبال آن اقتدار غذایی ایران اسلامی را محقق سازیم.

کد خبر: ۲۲۸٬۶۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha