۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲
سهم ۱۱ هزار نفری ایلام در اشتغال‌زایی/ دستگاه‌های اجرایی به تعهدات عمل کنند
معاون استاندار ایلام:

سهم ۱۱ هزار نفری ایلام در اشتغال‌زایی/ دستگاه‌های اجرایی به تعهدات عمل کنند

ایلام- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: سهم اشتغالزایی استان در سال جاری ۱۰ هزار و ۷۱۶ نفر تعیین شده است.

به گزارش بازار، حیدر نعمتی شامگاه شنبه در نشست کارگروه اشتغال ایلام در محل استانداری اظهار کرد: برنامه دستگاه های اجرایی در زمینه اشتغال برای استانها تهیه شده و در آخرین نشست استانداران و معاونان اقتصادی استانداران سراسر کشور جمع بندی همه استان ها مطرح و برش های استانی ایجاد اشتغال تهیه شده است.

وی افزود: سهم ایلام از ایجاد اشتغال در سال جاری مشخص و ابلاغ شده و در همین راستا به فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی اعلام شده است تا به تفکیک هر شهرستان و هر پروژه تقسیم بندی صورت گیرد.

نعمتی گفت: با این تقسیم بندها هم رصد و راستی آزمایی صورت می‌گیرد و وضعیت دستگاه‌هایی که به تعهدات خود در قبال اشتغال ایجادی عمل نکنند، بررسی و آسیب شناسی می کنیم.

وی اظهار داشت: به فرمانداران نیز اعلام شده تا در کارگروه های اشتغال مطرح و مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانیم بر اساس برنامه زمانبندی به تعهدات استان در خصوص ایجاد اشتغال عمل کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: سهم اشتغالزایی استان در سال جاری ۱۰ هزار و ۷۱۶ نفر تعیین شده است.

نعمتی گفت: کسب و کارهایی در استان وجود دارد که با اندک مشاوره، رفع بیمه و مالیات و ... می توان مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام اظهار داشت: با توجه به شعار سال باید برای احیا، تکمیل ظرفیت و توسعه واحدهای تولیدی استان در راستای افزایش تولید و تثبیت و ایجاد اشتغال گام برداشت.

کد خبر: ۲۲٬۸۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha