۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
شرایط تسهیلات وام ازدواج برای فرزندان بازنشستگان کشوری

شرایط تسهیلات وام ازدواج برای فرزندان بازنشستگان کشوری

صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه ای اعلام کرد: امکان ثبت تقاضای تسهیلات وام ازدواج برای آن دسته از فرزندان بازنشستگان کشوری که تاریخ عقدشان از اول فروردین ۱۳۹۸ به این سو باشد، فراهم شد.

به گزارش بازار، صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو تماس‌های بازنشستگان تحت پوشش با درگاه‌های ارتباطی صندوق بازنشستگی کشوری و با نظر و تاکید مدیرعامل این صندوق، امکان ثبت تقاضای اینترنتی دریافت تسهیلات وام ازدواج فرزندان برای آن دسته از فرزندان بازنشستگان کشوری که تاریخ عقدشان از اول فروردین ۱۳۹۸ به این سو باشد (به غیر از عزیزانی که این تسهیلات را در سنوات گذشته دریافت کرده‌اند)، فراهم شده است.

براین اساس، سامانه ثبت نام اینترنتی دریافت وام ۳۵میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان به نشانی https://eservices.cspf.ir/govsso/sb-marriage-loan در طول سال بدون هیچ محدودیت و ظرفیتی، فعال است.

متقاضیان با توجه به فعال بودن سایت ثبت نام اینترنتی، می‌توانند بدون نگرانی و تا پایان سال ۱۴۰۲ نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند و در صورت احراز شرایط اعلام شده، از آن بهره‌مند شوند.

گفتنی است؛ بازنشستگان در زمان ثبت نام علاوه بر مطالعه دقیق شرایط درج شده در سامانه مذکور، در صورت هرگونه مشکل می‌توانند با مرکز پاسخگویی صندوق در ساعات اداری با شماره ۲۵۰۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

کد خبر: ۲۲۸٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha