۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵۲ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان
با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵۲ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان

اصفهان - عملیات اجرایی بیش از ۵۲ هزار واحد مسکونی در ۴۰ شهر استان اصفهان، با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار، عملیات اجرایی ۵۲ هزار و ۹۸۵ واحد مسکونی در ۴۰ شهر استان اصفهان با حضور مهرداد بذر پاش وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

در این آئین ۶۶۵ واحد مسکونی شامل ۳۰۵ واحد تکمیلی مسکن مهر، ۲۹۶ واحد مسکن ایثارگران بهارستان و ۶۴ واحد طرح مشارکتی در بهارستان افتتاح شد.

در این راستا قرار است ۱۴۰ هزار و ۷۰ واحد آپارتمانی در هرند، محمدآباد، نصرآباد، اردستان، مهاباد، کوهپایه، تودشک، انارک، دهق، نیکآباد، ورزنه، خور، فرخی، گلپایگان و بهارستان ساخته می‌شود و ۲۹ هزار و ۴۴۵ واحد نیز بصورت انبوه سازی در زرین‌شهر، باغ بهادران، نطنز، نجف آباد، شاهین شهر، بهارستان، کاشان، خوانسار، شهرضا و گلدشت احداث خواهد شد.

همچنین ۹ هزار ۴۷۰ واحد انفرادی در ابوزیدآباد، نوش آباد، آران و بیدگل، چرمهین، چمگردان، کرکوند، نائین، تیران، رضوانشهر، دهاقان، بوئین میاندشت، فریدون شهر، جوشقان قالی، برزک، نیاسر، مشکات و کامو و چوگان احداث می‌شود.

گفتنی است طی آیینی همچنین، پل دوم گز نیز با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی بهره برداری شد، این پل با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در دو دهانه ۲۷ متری و عرض ۱۴ متر با هدف ارتقای ایمنی، کاهش تصادفات و رفع نقاط پر تصادف احداث شده است.

بهره برداری از ۳۰ کیلومتر روشنایی طولی و ۲۵ کیلومتر ارتقا یحفاظت راه‌ها و ۶ هزار کیلومتر خط کشی راه‌ها، بهره برداری از ۳۰۰ کیلومتر روکش راه‌های شریانی و اصلی با اعتبار هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و ۱۶۰ کیلومتر روکش حفاظتی راه‌های فرعی و روستایی با اعتبار ۷۲۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه های مورد بهره برداری با حضور وزیر  راه و شهرسازی بود.

کد خبر: ۲۲۸٬۳۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha