۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
۱۳ هزار شغل جدید برای مددجویان استان بوشهر ایجاد شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

۱۳ هزار شغل جدید برای مددجویان استان بوشهر ایجاد شد

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر گفت: در یکسال اخیر، ۱۳ هزار شغل جدید برای مددجویان استان بوشهر ایجاد شد.

احمد محمدی زاده در حاشیه نشست مسئولان کمیته امداد استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار از اولویت‌های مدیریت استان به شمار می‌رود و در یک و نیم سال اخیر، با اجرای طرح‌های جدید تولیدی و صنعتی، شاهد اشتغال جوانان در شهرها و روستاهای مختلف استان هستیم.

وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد استان بوشهر در بخش اشتغالزایی افزود: توانمندسازی اقتصادی نیازمندان از طریق ایجاد شغل، اقدام مناسبی از سوی کمیته امداد است که مورد حمایت مسئولان استان نیز قرار دارد.

استاندار بوشهر از ایجاد ۱۳ هزار شغل جدید برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: کمیته امداد استان بوشهر با ایجاد ۱۳ هزار و ۲۸۴ شغل جدید برای مددجویان، رتبه نخست کشور در ایجاد اشتغال و جذب تسهیلات را در سال ۱۴۰۱ کسب کرد.

محمدی‌زاده خاطر نشان کرد: جذب ۹۶ درصد اعتبارات اشتغالزایی توسط کمیته امداد استان بوشهر موجبات رضایت‌مندی جامعه هدف شده است.

وی از توانمند سازی اقتصادی ۳ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر خبر داد و گفت: امیدوارم با اقدامات جهادی و تداوم آن، شاهد جشن خودکفایی تمام مددجویان باشیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: کمیته امداد استان بوشهر برای سال جاری، تعهد ایجاد بیش از ۱۱ هزار شغل جدید را دارد که انتظار داریم با پیگیری مستمر، شاهد تحقق این مهم نیز باشیم.

کد خبر: ۲۲۸٬۲۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha