۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان هرچه سریع تر ارائه شود
نماینده مردم اقلید در مجلس:

لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان هرچه سریع تر ارائه شود

صالحی، نماینده مردم اقلید در مجلس بر ضرورت ارائه لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان تاکید کرد.

به گزارش بازار، مسلم صالحی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه خطاب به رئیس جمهور، گفت: لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان هرچه سریع تر ارائه شود. علیرغم قول دولتمردان در این زمینه و تذکر کتبی و شفاهی نمایندگان دولت هنوز هیچ عکس العملی نداشته و مشخص نیست چه برنامه ای برای همسان سازی حقوق بازنشستگان دارد.

نماینده مردم اقلید در مجلس در تذکری به وزیر نیرو، گفت: در طرح نهضت ملی مسکن مقرر بود وزارت نیرو با همراهی وزارت راه و شهرسازی تمام زیرساخت های مسکن ملی را فراهم کند، در حال حاضر در بسیاری از شهرستان ها مسکن ساخته شده و تقریبا روبه اتمام است اما زیرساخت های آب، برق، فاضلاب و ... که مربوط به وزارت نیرو است در اختیار مالکان قرار نگرفته است.

وی با اشاره به ضرورت تنظیم به موقع عوارض صادراتی محصولات کشاورزی، ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و برداشت محصولات کشاورزی به ویژه صیفی جات در استان فارس، وزارت جهاد کشاورزی باید توجه ویژه ای به تنظیم به موقع عوارض صادراتی این محصولات داشته باشد زیرا در استان فارس محصولاتی مانند گوجه فرنگی روی دست کشاورزان مانده باید علاوه بر تنظیم بازار داخل شرایط صادرات به موقع را فراهم کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکر دیگری به سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت درباره کمیسیون ماده ۲۳، گفت: مجوز نهایی بیمارستان سید الشهدا اقلید ۶ ماه است که در سازمان برنامه و بودجه مانده و مجوز نهایی صادر نمی شود مردم انتظار دارند بیمارستانی درخور در این استان وجود داشته باشد، حدود ۲ سال است که برای صدور نهایی مجوز بیمارستان تلاش می شود.

کد خبر: ۲۲۸٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha