۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
اعلام کل اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

اعلام کل اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

اسامی کل برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو در سایت این گروه صنعتی منتشر شده است.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو در ۴ گروه رانا، پژو پارس، پژو ۲۰۶ و پژو اس ال ایکس دسته بندی و بارگذاری شده است بر اساس این گزارش متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه esale.ikco.ir نام خود را از طریق کد ملی و شماره پیگیری استعلام کنند.

همچنین به گفته مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو پیامک نیز برای برندگان قرعه کشی ارسال شده است و با آن‌ها به صورت تلفنی نیز تماس گرفته می‌شود.

اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو به تفکیک خودرو:


هشدار مهم شرکت ایران خودرو برای واریز وجه منتخبان قرعه کشی
شرکت ایران خودرو به منتخبان قرعه کشی در فروش ویژه عید فطر جهت واریز وجه، هشدار داد.

شرکت ایران خودرو، جهت پیشگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی افراد سودجو، به متقاضیانی که در سایت سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir به عنوان منتخب قرعه کشی اخیر، انتخاب شده اند، تاکید کرده صرفا از طریق همین آدرس، نسبت به ورود با نام کاربری و رمز عبور شخصی خویش اقدام و نسبت به فرآیند تکمیل وجه اقدام کنند.

شرکت ایران خودرو تاکید کرد: مشتریان برای پیشگیری از هرگونه کلاهبرداری و سوءاستفاده، پس از حصول اطمینان از منتخب بودن در قرعه کشی اخیر از طریق دریافت پیامک از شماره ۹۸۳۰۰۰۹۶۴۴۰ متعلق به سامانه اطلاع رسانی شرکت ایران خودرو و مشاهده نتیجه قرعه کشی از سایت سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir و کسب اطمینان از منتخب شدن، صرفا از طریق همین آدرس و پس از ورود از طریق نام کاربری و رمز ورود اختصاصی، اقدام به تکمیل وجه کنند.
 
ارسال ۶۰۰۰ پیامک برای برندگان قرعه کشی ایران خودرو
گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد بعد از انجام فرآیند قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات خود تا ساعت ۱۴ برای ۶۰۰۰ نفر از برندگان پیامک ارسال شد.

ارسال پیامک برای برندگان قرعه کشی پس از تایید فرآیند قرعه کشی از سوی نهادهای نظارتی آغاز شد و قرار است علاوه بر ارسال پیامک برای همه ۱۵ هزار برنده قرعه کشی، اسامی برندگان در سایت گروه صنعتی ایران خودرو نیز درج شود ضمن اینکه به گفته مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با برندگان به صورت تلفنی نیز تماس گرفته می‌شود.

کد خبر: ۲۲٬۸۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ارزو شیخ یوسفی IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      4 1
      نتایج معلوم نشد
    • مرتضی IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      5 0
      خوب‌است
    • علی شفیعی IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
      7 0
      دوست دارم ماشین بخرم باحاش عشق و حال کنم