۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
بررسی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی در حوزه حمل و نقل و مسکن در برنامه هفتم توسعه
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد

بررسی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی در حوزه حمل و نقل و مسکن در برنامه هفتم توسعه

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: مسئولان وزارت راه و شهرسازی پیشنهادات خودشان را ارائه کرده و موارد مطروحه با حضور اعضای کمیسیون عمران، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عبدالجلال ایری، در تشریح نشست امروز (دوشنبه ۵ تیرماه) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: این نشست با هدف بررسی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی در خصوص مواد ارجاعی لایحه برنامه هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور به کمیسیون عمران برگزار شد و مسئولان وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های مختلف نظیر حمل و نقل هوایی، حمل و نقل ریلی، مسکن و راه‌های کشور پیشنهادات خودشان را ارائه کردند.

نماینده مردم کردکوی، بندر ترکمن و بندرگز و گمیشان در مجلس عنوان کرد: در همین راستا معاونت شهرسازی وزارت راه پیشنهاداتی در خصوص الحاق موادی به بخش مسکن با هدف ترغیب بانک‌ها در پرداخت تسهیلات تکلیفی ساخت واحدهای مسکونی و اجرای قانون جهش تولید مسکن ارائه کرد. همچنین پیشنهاداتی جهت حمایت از طرح‌های بازآفرینی شهری و نوسازی بافت‌های فرسوده در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: در این نشست همچنین پیشنهاداتی از سوی سازمان راهداری کشور برای بهبود وضعیت راه‌ها به ویژه راه‌های روستایی و رفع نواحی حادثه خیز و پر خطر جاده‌ها جهت کاهش بروز تصادفات جاده‌ای ارائه و با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌های مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور نیز در ادامه نشست پیشنهاداتی در حوزه تامین منابع اعتباری برای اجرای پروژهای عمرانی راهسازی و رفع برخی از موانع سرمایه گذاری در پروژهای راه سازی ارائه کرد.

این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: تمامی موارد مطروحه با حضور نمایندگان عضو کمیسیون عمران مجلس مورد بررسی قرار گرفته و در نشست صبح فردا پیشنهادات حوزه مسکن و راه جمع بندی می‌شود.

کد خبر: ۲۲۸٬۱۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha