۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
واگذاری عرصه جدید به کارخانه سیمان نکا در حال بررسی است
مدیرکل صمت مازندران در گفتگو با بازار:

واگذاری عرصه جدید به کارخانه سیمان نکا در حال بررسی است

 ساری_ کهنسال، مدیرکل صنعت و معدن تجارت مازندران درباره جابجایی کارخانه سیمان نکاگفت: این کارخانه تقاضای جابجایی عرصه را دارد که در حال بررسی است.

نازنین کهنسال در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کارخانه سیمان نکا در پروانه دارای ۳۸۴ هکتار عرصه است، گفت: تاکنون ۱۲۰ هکتار آن واگذار شده است.

وی گفت: به دلیل مواد اولیه و مصالح بی کیفیت منطقه کارخانه سیمان تقاضای جابجایی چهار هکتاری و دریافت عرصه های جدید را کرده است که این موضوع در حال پیگیری است.

کهنسال با بیان اینکه ۲۳ اتاق اصناف و ۶۰۵ اتحادیه صنفی در استان فعالیت می‌کنند، تعداد واحدهای صنفی دارای پروانه را ۱۷۰ هزار واحد بیان کرد و تعداد واحدهای صنعتی و تولیدی تملک شده توسط بانک ها را ۳۷ واحد اعلام کرد.

وی افزود: از این تعداد ۲۱ واحد صنعتی به رغم اینکه دارای سرمایه گذار است اما در تملک بانک قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۵۲ واحد صنعتی معدنی ورشکسته در استان شناسایی شده است، فعال کردن و بازگرداندن آنها به تولید را جزو برنامه‌های بیان کرد و با اشاره به شعار مهار تورم و رشد تولید یادآور شد: با تکمیل ۴۱۱ واحد صنعتی معدنی تعطیل شده در استان روند رونق تولید استان شتاب خواهد گرفته.

مدیرکل صمت مازندران با بیان اینکه ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت استان در واحدهای صنفی و تولیدی مشغول کار هستند حمایت از کار تولید را از برنامه‌های این سازمان بیان کرد.

کد خبر: ۲۲۸٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha