۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
مهلت پرداخت قسط دوم نهضت ملی مسکن در اردبیل تمدید شد
معاون عمرانی استاندار اردبیل:

مهلت پرداخت قسط دوم نهضت ملی مسکن در اردبیل تمدید شد

اردبیل- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از تمدید مهلت پرداخت قسط دوم ۴۰میلیون تومانی طرح نهضت ملی مسکن استان تا پایان تیر ماه جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان گفت: بر اساس گزارش اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان اردبیل، تاکنون از میان ثبت‌نام‌کنندگان طرح نهضت ملی مسکن، ۱۷ هزار و ۳۰۰ نفر کل ۸۰میلیون تومان و ۲۷هزار و ۵۰۰ نفر نیز مبلغ ۴۰میلیون تومان را واریز کرده‌اند.

وی ادامه داد: مهلت پرداخت قسط دوم ۴۰ میلیون تومانی طرح نهضت ملی مسکن تا پایان تیر سال جاری تمدید شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از تأمین زمین برای متقاضیانی که آورده خود را پرداخت کرده‌اند خبر داد و افزود: در تعدادی از شهرهای کوچک و روستاها نیز زمین و تسهیلات ویژه برای احداث واحدهای ویلایی با هدف ماندگاری روستاییان اختصاص می‌یابد.

میرجعفریان با اشاره به در حال اجرا بودن واحدهای نهضت ملی مسکن توسط پیمانکاران، تسریع در اتمام سفت‌کاری تا پیش از شروع فصل سرما را مورد تأکید قرار داد.

وی بیان کرد: لازم است پیمانکاران نسبت به زمان‌بندی و ارائه برنامه اجرایی خود تا هفته آینده در خصوص احداث واحدهای مسکن ملی اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به تسهیلات ویژه احداث واحدهای ملی مسکن و پرداخت آن، خواستار پیگیری بانک‌های عامل از مرکز و رفع موانع و مشکلات بانکی شد.

کد خبر: ۲۲۷٬۹۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha