۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
تشکیل ۶۳۴ میلیون ریال پرونده تخلف در طرح نظارتی رمضان خراسان جنوبی
معاون سازمان صمت خراسان جنوبی خبر داد:

تشکیل ۶۳۴ میلیون ریال پرونده تخلف در طرح نظارتی رمضان خراسان جنوبی

بیرجند- معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از تشکیل بیش از ۶۳۴ میلیون ریال پرونده تخلف در طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی علی تهوری اظهار کرد: در این طرح ۳ هزار و ۶۳۳ مورد بازرسی توسط تیم های بازرسی صورت گرفته که در این بین ۶۱ پرونده تخلف به ارزش ۶۳۴ میلیون و ۴۶۷ هزار و ۶۹۰ ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

تهوری با بیان اینکه در این مدت دو هزار و ۲۳ مورد گزارش مردمی نیز از طریق سامانه ۱۲۴ دریافت شده است ادامه داد: از محل رسیدگی به شکایات مردمی مبلغ شش میلیارد و ۶۲۳ میلیون و ۱۳ هزار ریال به شاکیان برگشت داده شد.

وی خاطر نشان کرد: این طرح با هدف کنترل و پایش وضعیت عرضه و قیمت اقلام اولویت‌دار به خصوص اقلامی نظیر شکر، برنج، خرما، روغن، لبنیات، گوشت مرغ، گوشت قرمز و ... از سوم اردیبهشت ماه ۹۹ لغایت هشتم خردادماه انجام شد.

 به گفته وی علاوه بر بازرسان سازمان از ظرفیت‌های اتاق اصناف، پلیس نظارت براماکن عمومی، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان در قالب گشت های مشترک استفاده شد.

کد خبر: ۲۲٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha