۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
قطعی برق صنایع یک روز در هفته با هماهنگی قبلی

قطعی برق صنایع یک روز در هفته با هماهنگی قبلی

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: قطع برق صنایع با هماهنگی و اطلاع قبلی و به صورت سهمیه بندی شده، یک روز در هفته است.

به گزارش بازار، علی رسولیان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در بازدید از ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی شمس آباد، به دو وظیفه مهم این سازمان اشاره کرد و گفت: تامین زیرساخت‌ها و حمایت از صنایع کوچک در ۸۵ محور حمایتی دو رویکرد و اولویت ما است.

رسولیان افزود: در زیرساخت‌ها با توجه به محدودیت منابع به سمت مشارکت با دستگاه‌های خدمات رسان برای تامین زیرساخت‌های لازم و تسهیل حضور فعالان اقتصادی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی رفته‌ایم.

وی ادامه داد: در حوزه تامین زیرساخت‌ها باید شهرک صنعتی بزرگی مانند شمس‌آباد را در کنار یک ناحیه صنعتی روستایی به عنوان نمونه شهرستان زابل ببینیم، اولویت ما توسعه متوازن با نگاه ویژه به مناطق محروم، مرزی و کمتر برخوردار است.

رسولیان با بیان اینکه هزینه تامین زیرساخت برای هر متر مربع زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به طور متوسط یک میلیون تومان است افزود: برای تامین زیرساخت‌هایی مانند آب و برق با وزارت نیرو مشارکت داشته ایم، خرید پساب نیز به عنوان یک رویکرد دیگر در دستور کار ما قرار دارد. ۹۵ پست برق را با وزارت نیرو مشارکت کردیم و دو هزار لیتر بر ثانیه سال گذشته برای تامین آب، پساب خریداری کردیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در حوزه تامین برق با توجه به قطعی برق به خاطر کسری در ساعات پیک مصرف، هماهنگی و تعامل بسیار خوبی با وزارت نیرو داشته ایم، قطع برق اکنون با هماهنگی و اطلاع قبلی و به‌صورت سهمیه بندی شده یک روز در هفته است که سبب شده فعالان اقتصادی برای ادامه روند تولید خود برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

کد خبر: ۲۲۷٬۸۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha