حل مشکلات بخش خصوصی در تولید و صادرات به نفع اقتصاد ملی است
رئیس اتاق بجنورد:

حل مشکلات بخش خصوصی در تولید و صادرات به نفع اقتصاد ملی است

زند، رئیس اتاق بجنورد با تأکید بر نقش اتاق‌ها در توسعه اقتصاد کشور از مسیر تقویت تولید و توسعه صادرات غیرنفتی، گفت: حل مشکلات فعالان بخش خصوصی در این حوزه به نفع کل اقتصاد کشور تمام خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، مازیار زند رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد گفت: همراهی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان خراسان شمالی در رفع مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی، برای توسعه استان بسیار مؤثر است.

زند در نشست اعضای هیات نمایندگان اتاق بجنورد با استاندار خراسان شمالی، افزود: اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به‌عنوان بزرگ‌ترین تشکل بخش خصوصی، نقش مهم و قابل‌توجهی در توسعه اقتصاد کشور دارد و همکاری آن با استانداری به‌عنوان نماینده دولت به رفع مشکلات موجود در فعالیت‌های اقتصادی کمک می‌کند.

وی ادامه داد: نقش اتاق‌های بازرگانی در توسعه اقتصاد کشور از راه تقویت تجارت به‌ویژه توسعه صادرات غیرنفتی نیز تأثیرگذار است و حل مشکلات فعالان بخش خصوصی در این حوزه به نفع کل اقتصاد کشور تمام خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی نیز با قدردانی از اقدامات اتاق بجنورد در ادوار گذشته، فعالیت دوره جدید هیات نمایندگان این اتاق را در توسعه و رونق استان بسیار مؤثر دانست.

محمدرضا حسین نژاد افزود: حضور افراد قوی و توانمند در حوزه اقتصاد بخش خصوصی را قدرت می‌دهد و آبادانی و پیشرفت برای استان و کشور به ارمغان می‌آورند.

وی تقویت صادرات، تولید و جذب سرمایه‌گذار را مهم‌ترین عامل توسعه و پیشرفت اقتصاد استان ذکر کرد.

استاندار خراسان شمالی بر برگزاری نشست‌های مداوم با اتاق بازرگانی تأکید کرد و افزود: برای صنایع فعال باید درصدد ایجاد بازاریابی و برای صنایع نیمه فعال و راکد باید نقاط ضعف شناسایی گردد که لازمه این کار برگزاری جلسات مستمر با اتاق بازرگانی است.

حسین نژاد، کارنامه استان در حوزه تجارت را قابل‌قبول دانست و گفت: با ارائه گزارش‌های خوب در رابطه با افزایش صادرات استان و دلگرمی صادرکنندگان و تولیدکنندگان می‌توان کارنامه قابل‌قبولی ارائه داد.

در ادامه ناصر فخرموحدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی جایگاه اتاق‌های بازرگانی را در سطح کلان اقتصاد کشور بسیار بااهمیت و تأثیرگذار دانست.

وی همچنین بر اهمیت بیش‌ازپیش توسعه روابط با کشورها به‌ویژه کشورهای همسایه تأکید کرد و افزود: اقتصاد و تجارت در سایر تصمیمات میان کشورها و افزایش همکاری‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به تیم قوی هیات نمایندگان دوره جدید اتاق بجنورد، ابراز امیدواری کرد: این ترکیب می‌تواند کمک مؤثری در فرایند اقتصاد و تجارت استان داشته باشد.

وی بر همراهی و همدلی و مشارکت تمامی اعضای هیات نمایندگان و بخش خصوصی استان در توسعه و آبادانی استان تأکید کرد و این مهم را یک ضرورت در امر رونق استان برشمرد.

کد خبر: ۲۲۷٬۶۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha