۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
مبنای تدوین برنامه هفتم عملکرد دولت است| مقایسه برنامه ششم و هفتم با تغییر دولتها ممکن نیست
معاون اجرایی رئیس جمهوری در گفتگو با بازار:

مبنای تدوین برنامه هفتم عملکرد دولت است| مقایسه برنامه ششم و هفتم با تغییر دولتها ممکن نیست

محمد حسینی با بیان اینکه افرادی که برنامه هفتم توسعه را با برنامه ششم مقایسه می کنند به تفاوت دولت ها توجه نمی کنند، گفت: دولت سیزدهم به برنامه هایی که ارائه می دهد باور دارد.

بازار؛ گروه ایران: معاون اجرایی رئیس جمهوری در گفتگو با خبرنگار بازار در پاسخ به این سوال که بسیاری از کارشناسان معتقدند هدف گذاری های برنامه هفتم توسعه با واقعیت های عینی انطباق ندارد، گفت: افرادی که این ادعا را مطرح می کنند و برنامه هفتم توسعه را با برنامه ششم مقایسه می کنند به تفاوت دولت ها توجه نمی کنند، زیرا برنامه ششم توسعه مورد قبول دولت وقت نبود

محمد حسینی افزود: در واقع برنامه ششم توسعه توسط دولت وقت به مجلس ارائه شده بود با تغییراتی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مواجه شد و همین موضوع منجر به عدم اجرای برنامه توسط آن دولت بود. از طرف دیگر دولت وقت تحرک و دغدغه لازم برای اجرای برنامه را نداشت، اما دولت کنونی علاوه بر اینکه پر تلاش است مسائل را پیگیری و حل می کند.

او با تاکید بر اینکه دولت با مدیریت جهادی مصوبات را اجرا می کند تصریح کرد: دولت برنامه هفتم را آسیب شناسی کرده و اینگونه نیست که برنامه ای ارائه دهد که قابل اجرا نباشد و تاکنون برنامه هایی که ارائه کرده باور داشته و اجرا کرده است.

حسینی درباره اینکه چرا محدودیت تحریم ها در تدوین برنامه هفتم توسعه لحاظ نشده است، اظهار کرد: در دولت قبل تصور بر این بود که حتما باید برجام امضا شود و تحریم ها برداشته شود تا بتواند نفت بفروشد و واکسن واردات کند، اما دولت سیزدهم نشان داد با وجود تحریم ها می شود این کارها را انجام داد و تاکنون به گونه ای عمل کرده که در انزوا نبوده ایم و صادرات کالا هم به خوبی انجام شده است.

کد خبر: ۲۲۷٬۶۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha