۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰
منافذ دریافت حقوق های نجومی شناسایی شد| شرایط خوبی درباره پرداخت حقوق بر پایه عدالت محوری نداریم
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت و گو با بازار:

منافذ دریافت حقوق های نجومی شناسایی شد| شرایط خوبی درباره پرداخت حقوق بر پایه عدالت محوری نداریم

نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی بیان کرد: ما در مسیر تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی به اختلافاتی که شوراهای مختلف ایجاد کرده بودند، رسیدیم.

بهروز محبی نجم آبادی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، در ارزیابی خود از قانون نظام پرداخت هماهنگ و جزئیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در مجلس بیان کرد: این قانون تلاش داشت توازنی در حقوق و پرداختی ها ایجاد کند اما متاسفانه ما هر چه جلوتر رفتیم،این قانون تبصره های زیادی خورد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مقوله حقوق در شرکت های دولتی و نهادهای انقلابی باید ویژه دیده شود، گفت: ما در مسیر تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی به اختلافاتی که شوراهای مختلف ایجاد کرده بودند، رسیدیم.

وی ادامه داد: این شوراها تحت تاثیر عواملی مجوزاتی را صادر کرده و مسیرهایی را برای افزایش حقوق باز کرده بودند.

این نماینده مجلس بیان کرد: این کمیته به خوبی اطلاعاتی را از وضعیت حقوقی کشور دریافت کرد. در این تحقیق و تفحص تعداد کسانی که سقف حقوقی را رعایت نکرده بودند مشخص شده است.

وی با بیان اینکه این تحقیق و تفحص نتایج خوبی داشت،بیان کرد: در این تحقیق و تفحص راه ها و منافذ دریافت حقوق های نجومی شناسایی و راهکارهایی برای اصلاح قوانین مدنظر قرار گرفت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: یکی از این راه ها این بود که از شوراهایی که در این زمینه تخلف کرده اند سلب اختیار شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل کمیته حقوق و دستمزد بیان کرد: این کمیته باید بررسی جدی در زمینه دریافتی های کارکنان دولت داشته باشد چراکه شرایط کشور در حوزه پرداخت حقوق ها آنهم بر پایه عدالت محوری خوب نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته ما گاهی در کشور متخصصی داریم که اگر به حقوق و دستمزد آن به خوبی توجه نکنیم حتما این فرد به کشور دیگری مهاجرت خواهد کرد لذا ما این مسئله را در موضوع تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی مورد بررسی قرار دادیم.

کد خبر: ۲۲۷٬۶۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha