۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
افزایش ۵۸ هزار تنی ظرفیت سردخانه‌ای و بسته‌بندی محصولات کشاورزی در بوشهر
استاندار بوشهر در گفت‌وگو با بازار تاکید کرد؛

افزایش ۵۸ هزار تنی ظرفیت سردخانه‌ای و بسته‌بندی محصولات کشاورزی در بوشهر

بوشهر- محمدی زاده، استاندار بوشهر گفت: با تلاش صورت گرفته، ظرفیت سردخانه‌ای و بسته‌بندی محصولات کشاورزی در استان بوشهر ۵۸ هزار تن افزایش یافت.

احمد محمدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حمایت از تولیدکنندگان استان بویژه در حوزه کشاورزی و شیلاتی مورد توجه و تاکید قرار دارد.

وی افزود: در یکسال اخیر در افزایش امکانات و تجهیزات حوزه کشاورزی اقدامات ارزشمندی در سطح استان بوشهر انجام شده که امیدوارم این روند تداوم یابد.

استاندار بوشهر از افزایش ظرفیت سردخانه‌های استان به میزان ۳۰ هزار تن خبر داد و خاطر نشان کرد: افزایش ظرفیت واحدهای نگهداری و بسته‌بندی و فرآوری خرما به میزان ۲۸ هزار تن نیز از دیگر موفقیت‌های این حوزه است.

محمدی‌زاده از اجرای ۶۰۰ هکتار از بخش درون مزرعه شبکه فرعی آبیاری نخیلات خبر داد و افزود: برای بهبود وضعیت آبیاری اراضی کشاورزی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی از صدور مجوز پرورش ماهی در قفس به تعداد ۱۱۷ مجوز خبر داد و گفت: بهره‌برداری از ۱۸ مزرعه با ظرفیت ۱۱۵۰۰ تن، محقق شده و بزوی حجم کار گسترش می‌یاید.

استاندار بوشهر ابراز داشت: اجرای طرح الگوی کشت در محصولات زراعی در سطح ۴۳ هزار هکتار از اقدامات موثر در یکسال اخیر است.

محمدی‌زاده از اجرای طرح کشت قراردادی گندم در سطح ۱۱ هزار هکتار خبر داد و تاکید کرد: امسال بالغ بر ۱۵۰ هزار تن گندم از مزارع استان برداشت شد.

وی بر تکمیل حلقه‌های زنجیره ارزش گوشت مرغ شامل مرغ مادر، جوجه‌کشی، کارخانه خوراک طیور و سردخانه و کشتارگاه تاکید کرد و یادآور شد: این مهم در استان جزو اولویت‌هاست و نتایج خوبی نیز گرفته‌ایم.

استاندار بوشهر از آغاز عملیات اجرایی احداث نخستین کشتارگاه صنعتی دام در استان خبر داد و افزود: برای تکمیل زنجیره گوشت قرمز در استان تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم.

کد خبر: ۲۲۷٬۶۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha