۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
ضرورت افزایش پرورش ماهی در قفس
وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد

ضرورت افزایش پرورش ماهی در قفس

وزیر جهاد کشاورزی گفت: پرورش ماهی در قفس یکی از طرح‌هایی است که لازم است بر روی آن سرمایه‌گذاری شود، زیرا علاوه بر تولید، اشتغال‌آفرین نیز هست.

به گزارش بازار، محمدعلی نیکبخت افزود: سال ۱۴۰۱ تنها سالی بود که دولت هیچ‌گونه ضرری در خریدهای سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران متحمل نشد.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: امروز با معضلاتی در بخش کشاورزی مواجه هستیم و در اولویت برنامه ها موضوع امنیت غذایی و تامین غذا قرار دارد.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به راه‌حل این معضلات یادآور شد: پرورش ماهی در قفس یکی از طرح‌هایی است که می‌توانیم بر روی آن سرمایه‌گذاری کنیم، که علاوه بر تولید، اشتغال‌آفرین نیز هست.

نیکبخت با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی از دیگر مسایل به شمار می‌رود، تاکید کرد: باید با ایجاد قرارگاه در وزارت جهاد کشاورزی از ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم فعالیت‌های اجرایی بخش کشاورزی در کشور تاکید کرد و افزود: باید برای اجرای فرمان مقام معظم رهبری بیشتر تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت بالای کشاورزی دانش‌بنیان، افزایش بهره‌وری، افزایش راندمان منابع پایه مانند «آب و خاک» و منابع طبیعی اشاره اظهار داشت: براین اساس باید به سمت تامین غذای سالم، باکیفیت و در دسترس برای مردم حرکت کنیم.

کد خبر: ۲۲۷٬۵۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha