۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
دور جدید اخراج کارگران فورد| استلانتیس و جنرال موتورز به دنبال جذب نیروهای اخراجی
بده بستان کارگران میان خودروهای بنزینی و برقی

دور جدید اخراج کارگران فورد| استلانتیس و جنرال موتورز به دنبال جذب نیروهای اخراجی

شرکت خودروسازی فورد قصد دارد کارگران خطوط تولید خودروهای مجهز به موتور احتراق داخلی را اخراج کند، همزمان با این خبر شرکت های استلانتیس و فورد اعلام کردند که این کارگران را جذب خواهند کرد.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی خبری به نقل از یک منبع آگاه در شرکت خودروسازی فورد موتور مبنی بر دور جدید اخراج کارگران این شرکت درتمام سایت های تولیدی منتشر شده است. براساس این خبر، شرکت خودروسازی فورد در ماه مارس سال میلادی گذشته اعلام کرد که قصد دارد هزینه های ساختاری را تا ۳ میلیارد دلار در واحدهای تولید کننده خودروهای مجهز به موتور های احتراق داخلی کاهش دهد. در ماه آگوست سال میلادی گذشته این خودروساز اعلام کرد که ۳ هزار شغل قراردادی و روز مزد در آمریکای شمالی و هند را کاهش می دهد.

بنابراین می توان انتظار داشت که اخراج کارگران خطوط تولید خودروهای مجهز به موتور احتراق داخلی می تواند منجربه افزایش دستمزد کارگران خط تولید خودروهای الکتریکی یا ساخت نرم افزارها در دیترویت شود، این مورد می تواند بودجه بخش تحقیقات خودروهای الکتریکی را نیز افزایش دهد. البته شرکت خودروسازی فورد اعلام نکرده است که به صورت دقیق چند هزار نفر را در دور جدید اخراج خواهد کرد.

همزمان با اعلام اخراج کارگران شرکت خودروسازی فورد، گروه خودروسازی جنرال موتورز و گروه خودروسازی استلانتیس به صورت جداگانه بیانیه ای در خصوص جذب کارگران فورد را در صورت اخراج منتشر کردند.

افزایش قیمت و رشد تقاضای خرید خودروهای الکتریکی به خودروسازان کمک کرده است که با تورم های جهانی مقابله کنند، البته هزینه های تهیه مواد اولیه همچنان به عنوان یک چالش در زنجیره تامین جهانی وجود دارد.

بیشتر خودروسازان تلاش کردند که هزینه های تولید خودروهای گران قیمت الکتریکی را کنترل کنند، این خودروها به دلیل سازگاری با محیط زیست به عنوان برنامه اصلی تمام خودروسازان دنیا شناخته می شود.

کد خبر: ۲۲۷٬۴۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha