۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
سلامت مردم فدای رضایت خودروسازان نشود
نماینده مردم قزوین در مجلس یازدهم:

سلامت مردم فدای رضایت خودروسازان نشود

سیاه کلی، نماینده مردم قزوین در مجلس یازدهم می‌گوید مادامی‌که خودروسازان از انحصاری بودن بازار اطمینان داشته باشند، دغدغه ای برای افزایش کیفیت خودروی تولیدی نخواهند داشت و نه تنها شرایط کنونی اصلاح نمی شود، بلکه وضعیت بدتر نیز خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، لطف‌اله سیاه‌کلی نماینده مردم قزوین در مجلس یازدهم درباره وضعیت صنعت خودروسازی در ایران، گفت: هرچند بیش از ۴۰ سال به خودروسازان برای تولید خودروی باکیفیت و تامین نیاز بازار فرصت داده شده، اما تولیدات این شرکت ها از نظر کیفیت و کمیت انتظارات جامعه را برآورده نمی کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس یازدهم با بیان اینکه علیرغم اینکه مردم برای خرید خودرو پول زیادی پرداخت می کنند اما نمی توانند از محصولات باکیفیت برخوردار شوند، افزود: برای ساماندهی بازار خودرو و بهبود وضعیت صنعت خودروسازی باید مهلت مشخصی برای خودروسازان در نظر گرفته شود تا این شرکت ها با برنامه ریزی دقیق به صورت پلکانی به دنبال تولید خودروی باکیفیت و افزایش تیراژ تولید باشند.

وی اظهار کرد: مادامی‌که خودروسازان از انحصاری بودن بازار اطمینان داشته باشند، دغدغه ای برای افزایش کیفیت خودروی تولیدی نخواهند داشت و نه تنها شرایط کنونی اصلاح نمی شود بلکه وضعیت بدتر نیز خواهد شد.

سیاه کلی با بیان اینکه اگرچه باید از تولیدات داخل حمایت کرد اما توجه به رفاه، سلامت و تولید محصولات باکیفیت ضرورت دارد، اضافه کرد: باید شرایطی فراهم شود که مردم بتوانند با آسودگی خیال از خودروی شخصی خود استفاده کنند، نباید به دنبال رضایت شرکت های خودروسازی بود و در این شرایط از سلامت مردم غافل شد.

نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: باید برنامه‌ریزی دقیقی برای تولید خودروی باکیفیت تدوین شود، تا اگر خودروسازان از این برنامه عدول کرده و اقدامات آنها منجر به ارتقای کیفیت محصولات تولیدی نشد، مجازات شوند.

کد خبر: ۲۲٬۷۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha