۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
تامین سوخت ۱۶ استان کشور توسط پالایشگاه اصفهان/عدم استفاده از آب شرب
مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مطرح کرد؛

تامین سوخت ۱۶ استان کشور توسط پالایشگاه اصفهان/عدم استفاده از آب شرب

اصفهان - قدیری؛ مدیرعامل شرکت پتروپالایش اصفهان گفت: در زمان حاضر این شرکت، سوخت موردنیاز ۱۶ استان را تامین می کند که معادل ۲۵ درصد از سوخت تولیدی کشور است.

به گزارش خبرگزاری بازار، محسن قدیری در جمع خبرنگاران با اشاره به تاسیس ۶ شرکت جدید در پتروپالایش اصفهان و بدل شدن این شرکت به هلدینگ اظهار داشت: این هلدینگ بالاترین سود را در بین شرکت های پتروپالایش کشور کسب نموده است و موفق به کسب و ۳ ستاره مشتری مداری شده و این به مدد تاکید بر شعار «ما محکوم به موفقیت هستیم» بوده است.

وی به تحولات دنیای امروز و ظهور پدیده های هوش مصنوعی و اهمیت توسعه دانش بنیان اشاره کرد و افزود: دنیای پیرامون ما در ادامه به سوی توسعه یافتگی در حال حرکت است و ما تمام تلاش خود را برای استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و به کارگیری هوش مصنوعی به کار خواهیم بست، پتروپالایش تلاش می کند به یک هلدینگ در سطح جهانی بدل شود.

مدیر عامل شرکت پتروپالایش اصفهان از فعال بودن ۴۵۰ پروژه در این شرکت خبر داد و گفت: تعدادی از این فعالیت ها ابر پروژه هستند و این سبب شده تا شرکت به سوی موفقیت گام بردارد، شرکت در جدول انجام مدیریت پروژه موفق شده تا ضریبی بیش از ۹۷ درصد را به ثبت برساند و حتی در برخی پروژه ها این عدد از ۱۰۰ درصد گذشته و با کسب عدد ۱۰۴ از برنامه ریزی هم پیش گرفته است.

وی با تاکید بر موفقیت این شرکت در سالی که گذشت و کسب رتبه اول شرکت های پالایشی بورسی اظهار داشت: سود این شرکت۳۷.۸ همت بوده است که در سامانه کدال ابراز می شود. از این سود و درآمد ۴۰ درصد آن در پروژه های این هلدینگ صرف خواهد شد که این مبلغ نشان خواهد داد که بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون یورو در پروژه ها نقدینگی خواهیم داشت.

قدیری به قدرت و توانمندی متخصصان ایرانی اشاره کرده و گفت: محدودیتی برای ما وجود ندارد و ما به راحتی می توانیم امروز با دنیا رقابت کنیم. در آینده نزدیک بیش از ۹۵ درصد از تجهیزات ما ساخت داخل خواهد بود این در حالی است که در زمان پهلوی ما حتی یک پیچ هم تولید داخل نداشتیم در امروز حتی یک متخصص خارجی هم در شرکت نداریم و بر توان مهندسان و کارگران خود تکیه داریم و این سبب می شود در آینده مابه شرکتی بدل شویم که در سال ۱۴۰۵ خام فروشی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: با جوان سازی به سمت توسعه خواهیم رفت، در حال پرورش مدیران پروژه با تفکر مدیریت استراتژیک هستیم و ۲۰۰ مدیر نخبه به کشور تقدیم خواهیم کرد. آن چیزی که جوهر جمهوری اسلامی است کار است و انقلابی بودن را به معنی عاقل بودن می دانیم و سه اصل معنویت عقلانیت و اقتصاد را در برنامه خود داریم. در سال ۱۴۰۲ به رتبه ۳ بلوغ سازمانی خواهیم رسید و در سال ۱۴۰۵ به رتبه ۵ رسیده و سازمانی نخبه دانش بنیان خواهیم شد. در این مسیر به توسعه پایدار با توجه به محیط زیست توجه خواهیم کرد.

مدیرعامل هدلینگ پتروپالایش اصفهان از به ثمر رسیدن پروژه ها ابی در نیمه اول سال آینده خبر داد و گفت: بعد از ۴۴ سال استفاده از آب شرب در پالایشگاه به پایان خواهد رسید، این به مدد رسیدن آب دریای عمان به اصفهان و باز استفاده از آب فاضلاب محقق می شود. در ادامه برای افزایش بهره وری احداث نیروگاه های خورشیدی را در برنامه کاری خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد که همه شرکت های اتی دانش بنیان خواهند بود و افزود: تمامی ابزارهای هایتک با برند مشعل پویا تولید خواهیم کرد و این افتخار به مدد تفکر جمهوری اسلامی محقق شده است. تا سال ۱۴۰۵ گوگرد را به محصول سود ده تبدیل می شود این در حالی است که این فرآورده به عنوان محصول مزاحم پیش از این مطرح بود و نگهداری آن نیز مشکلاتی را به همراه داشت.

محسن قدیری با تاکید بر این مهم که ما صنعت سبز هستیم و تمام بنزین تولید ما یورو ۵ است گفت: ما دارای دغدغه های مسئولیت اجتماعی هستیم این در زمینه های مختلف دارای اهمیت است و کمک به مددجویان کمیته امداد با تامین وام از آن جمله است. ما تلاش کردیم و آینده را خلق کردیم نقاط ضعف شناسایی شد و مدیر هزینه با حذف رانتها و شفافیت مالی و مدیریت منابع مالی باعث موفقیت ما شد. چیزی نیست که ما نتوانیم به آن برسیم و ما مشکلی برای موفقیت نداریم.

کد خبر: ۲۲۷٬۲۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha