۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
تعدیل نیرو در واحدهای صنفی نگران کننده شده است
رئیس اتحادیه قنادان تهران عنوان کرد

تعدیل نیرو در واحدهای صنفی نگران کننده شده است

بهره مند، رئیس اتحادیه قنادان تهران از آمار بالای تعدیل نیرو در واحدهای صنفی به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم حمایت دولت از اصناف برای عبور از مشکلات اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی بهره مند اظهار کرد: با گذشت بیش از چهار ماه از شیوع ویروس کرونا و تاثیرپذیری فعالیت های اقتصادی از شیوع این ویروس هنوز دولت اقدامی در راستای حمایت از اصناف انجام نداده است.

وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا و تعطیلی واحدهای صنفی دولت وعده پرداخت تسهیلات را داد اما تا کنون این وعده محقق نشده و همین امر زمینه تعدیل نیرو در واحدهای صنفی را تشدید کرده است.

رئیس اتحادیه قنادان تهران ادامه داد: اصناف در دوره تعطیلی هیچ نوع حمایتی را دریافت نکرده اند و پس از بازگشایی نیز به دلیل رعایت نکات بهداشتی و هراس مردم از ابتلا به ویروس کرونا میزان فروش صنوف به حد قابل توجهی نرسیده است که بدون تردید نخستین آسیب زیاندهی صنوف شامل حال کارگران فعال در این صنف می شود و بیکاری آنها تبعات اقتصادی و اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

بهره مند نسبت به نگران کننده بودن وضعیت تعدیل نیرو در واحدهای صنفی هشدار داد و تاکید کرد که اگر اقدامات حمایتی از اصناف صورت نگیرد نمی توان بیکاری در این بخش را مهار کرد.

کد خبر: ۲۲٬۷۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha