۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کارت اعتباری پارسیان تا سقف ۳۰۰ میلیون در جیب مشتریان
تا پایان تابستان محقق می شود

کارت اعتباری پارسیان تا سقف ۳۰۰ میلیون در جیب مشتریان

مسعود پشم چی معاون فناوری های نوین بانک پارسیان از ارائه کارت اعتباری تا سقف ۳۰۰ میلیون برای مشتریان تا پایان تابستان خبرداد و گفت: هم اکنون سازمانها می توانند برای این کارکنان خود اقدام کنند.

مهران ابراهیمیان؛ بازار: مسعود پشم چی معاون فناوری های نوین مالی و اطلاعاتی بانک پارسیان در نشستی خبری از راه اندازی کارت اعتباری تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تا پایان تابستان خبرداد و گفت: این امکان که هر شهروند بتواند از تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان و در ۵ حوزه استفاده کند هم اکنون برای سازمانها و نهادها فراهم است با این حال به زودی همه می توانند برای استفاده از این امکان بهره مند شوند.

وی گفت هم اکنون افراد می توانند برای سفر و گردشگری از اعتبار تا سقف ۳۰ میلیون تومان و با نرخ ۱۲ درصد بهره مند شوند که به زودی این خدمات به ۵ حوزه دیگر گسترش خواهد یافت و از سوی دیگر سقف پرداخت اعتبار بنا به مجوز بانک مرکزی از ۲۰۰ میلیون به ۳۰۰ میلیون افزوده می شود.

5 نوع کارت اعتباری

معاون فناوری های نوین مالی و اطلاعاتی بانک پارسیان در پاسخ به سئوال بازار، حوزه هایی که به زودی برای استفاده از تسهیلات برای مشتریان بانک پارسیان فراهم می شود را توصیف کرد و گفت: طبق بررسی هایی تطبیقی برای استفاده از کارت های اعتباری مرسوم در جهان این بانک با مدل سازی بومی در گام اول در ۵ حوزه امکان استفاده از کارت های اعتباری را تعریف کرده که بعد از اجرای طرح تسهیلات گردشگری با همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به دنبال همکاری با تولیدکنندگان ایرانی کالاهای بادوام از جمله لوازم خانگی هستیم، هم چنین در حوزه های مایحتاج روزانه زندگی و سلامت و درمان نیز ورود کرده ایم که به زودی ا طریق کارت اعتباری قابل استفاده خواهد بود.

وی همچنین نوع پنجم کارت اعتباری را کارت عام اعلام کرد که افراد می توانند از این کارت اعتباری در همه موارد استفاده کنند.

پشم چی مزایای کارت اعتباری جدید بانک پارسیان را تحریک تقاضا کمک به بخش تولید و عرضه، افزایش قدرت خرید و پاسخ به نیازهای فوری و غیر قابل پیش بینی عنوان کرد و گفت: با این کارت امکان هدفمند کردن استفاده از اعتبار با نظر داشت به سیاست های کلی و کلان کشور نیز فراهم می شود.

وی با بیان این که هم اکنوناینن نوع خدمات از طریق سازمانها به افراد قابل ارائه است گفت: به عنوان مثال طی توافقی با شهرداری مشهد و بخشی از دستگاه قضا به شکل پایولت به افراد اعطا شده و تا پایان تابستان این طرح برای تمامی مشتریان بانک پارسیان قابل دسترس خواهد بود.

پشم چی همچنین از طرح های جدید در حوزه فناوری نوین به ویژه درحوزه بانکداری دیجیتال خبر داد و گفت: با تلاش همکارانم بخش امضا دیجیتال با دریافت مجوز از هر دو نهاد مرجع وزارت صمت و بانک مرکزی پیاده سازی شده و به زودی راه اندازی می شود و در اپدیت بعدی نرم افزارهای بانک پارسیان برای مشتریان قابل دسترس خواهد بود.

کد خبر: ۲۲۷٬۱۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha