۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
روند اجرای ساخت مسکن ملی در استان زنجان قابل تقدیر است
معاون اجرایی رئیس جمهور:

روند اجرای ساخت مسکن ملی در استان زنجان قابل تقدیر است

زنجان- معاون اجرایی رئیس جمهور گفت:  روند موجود در ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان مطلوب و قابل تقدیر است و سایت‌های اختصاص یافته برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن مناسب است.

به گزارش بازار، محسن منصوری در پایان سفر یک روزه خود به زنجان در جمع خبرنگاران در محل پروژه های نهضت ملی مسکن، با اشاره به دستاوردهای سفر خود به زنجان، گفت: در این سفر بازدیدهایی از پروژه‌ها و مجموعه‌های اقتصادی و صنایع بزرگ استان انجام و تصمیماتی اتخاذ شد که اجرای آن پیگیری خواهد شد.

وی به روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان اشاره کرد و بیان داشت: این استان در اجرای طرح نهضت ملی سمک در سطح کشور پیشرو است.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: زنجان ساخت ۱۷ هزار واحد شهری را آغاز کرده و پروژه‌های روستایی هم در دست اجرا است.

منصوری تاکید کرد: میانگین اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان ۴۵ درصد است و واحدهای در دست احداث استان با کیفیت قابل قبولی در دست احداث است، ضمن اینکه طراحی خوبی هم برای آن‌ها انجام شده است.

وی گفت: روند موجود در ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در استان زنجان مطلوب و قابل تقدیر است و سایت‌های اختصاص یافته برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن مناسب است و تأمین مابقی تسهیلات و تأمین زیرساخت‌ها در دست پیگیری است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تاکید کرد: در مجموع در حوزه مسکن در استان زنجان اتفاقات خوبی روی داده است و این طرح در استان زنجان به بهترین شکل در حال اجرا است و با توجه مطلب عنوان شده در خصوص تسهیلات بانکی، در این زمینه نیز تلاش خود را برای رفع مشکلات این بخش انجام خواهیم داد.

منصوری ابراز داشت: زنجان ظرفیت‌های خوبی در زمینه توسعه دارد و تکمیل پروژه دو خطه کردن پروژه راه‌آهن زنجان به قزوین نیازمند تخصیص اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومانی است که در تلاش هستیم با تخصیص این میزان اعتبار، پروژه طی هفته دولت سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی افزود: سه هزار میلیارد تومان برای جبران منابع در راستای تکمیل طرح های مصوب سفر رئیس جمهور به استان زنجان اختصاص یافت.

کد خبر: ۲۲۷٬۱۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha