۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
مشکل کمبود زمین در طرح نهضت ملی مسکن اردبیل رفع شد
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:

مشکل کمبود زمین در طرح نهضت ملی مسکن اردبیل رفع شد

اردبیل- حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: مشکل کمبود زمین در شهر اردبیل برای احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی رفع شد.

محبوب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: با تأمین زمین در ۲ ماه گذشته عملیات زیرسازی و ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن در شهر اردبیل آغاز شده تا بتوانیم هر چه سریعتر با همراهی متقاضیان واحدها را احداث و تحویل واجدین شرایط دهیم.

وی تصریح کرد: در شهر اردبیل در سه فاز ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن انجام می شود که ۱۰ هزار واحد آن شروع شده و به زودی عملیات پنج هزار واحد نیز آغاز می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: برای پنج هزار واحد باقیمانده نیز تا آخر تیرماه سعی داریم تا با تدارک زیرساخت های مورد نیاز عملیات اجرایی را شروع کنیم تا با کیفیتی مناسب این واحدها احداث و تحویل متقاضیان شود.

حیدری افزود: با تاکید استاندار اردبیل بهترین زمین با مرغوب ترین شرایط برای این طرح تدارک دیده شد و تلاش ما بر این است تا با همراهی پیمانکاران و پرداخت آورده متقاضیان در زمان های تعیین شده، بتوانیم واحدها را در سریعترین زمان و قبل از برخورد به تورم جدید تکمیل و تحویل دهیم.

وی از تصویب ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی برای متقاضیان طرح نهضت ملی خبر داد و خاطرنشان کرد: این تسهیلات در کنار آورده متقاضیان می تواند مکمل این طرح و تحویل واحدها باشد.

حیدری ساخت هفت هزار و ۵۰۰ واحد مسکن را در شهرهای دیگر استان یادآور شد و اضافه کرد: در سه شهر استان با واگذاری زمین ساخت واحدها به صورت ویلایی آغاز شده و در سایر شهرها نیز پیمانکاران با همراهی بنیاد مسکن و سایر نهادهای انقلابی احداث این واحدها را آغاز کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل با هشدار به کسانی که در حوزه خرید و فروش اوراق قرارداد طرح نهضت ملی مسکن به دنبال دلالی هستند، بیان کرد: به هیچ وجه خرید و فروش این اوراق قانونی نیست و در زمان تحویل واحدها به فرد مورد نظر که در طرح نهضت ملی ثبت نام کرده اند، واگذار خواهد شد.

کد خبر: ۲۲۷٬۱۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha