۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
بهترین دوره های رایگان آموزش ارزدیجیتال

بهترین دوره های رایگان آموزش ارزدیجیتال

آموزش معامله گری در بازار ارزهای دیجیتال برای افرادی که تمایل به شرکت در این بازار دارند بسیار مهم است.

به گزارش بازار، آموزش معامله گری در بازار ارزهای دیجیتال برای افرادی که تمایل به شرکت در این بازار دارند بسیار مهم است. این بازار پویا و پیچیده است و نیاز به تخصص و دانش فنی دارد تا بتوان در آن به سود قابل توجهی دست یافت.

با توجه به این که بازار رمزارزها هنوز به صورت نسبتاً جوانی در حال رشد است، بسیاری از افراد به دنبال فرصت های سودآور در این بازار هستند. اما بدون داشتن دانش لازم درباره روش های معامله گری، ریسک از دست دادن سرمایه خود را در این بازار بالا می برند.

چرا باید کسب درآمد از ارزدیجیتال را یادبگیریم؟

کسب درآمد به عنوان شغل دوم

متاسفانه ما در کشور تورم بالایی داریم و قطعا برای بهتر کردن وضعیت اقتصادی خود نیاز داریم شغل دومی هم داشته باشیم وگرنه نمی توان با درآمد از یک شغل که در حال حاضر حدودا ۱۵-۱۰ میلیون تومان می باشد تغییری در زندگی خود ایجاد کنیم، به همین دلیل باید به دنبال شغل دومی که زمان کمتری بگیرد و درآمد مناسبی هم داشته باشد داریم، بهتر است این شغل دوم به صورت دورکاری و کار در منزل باشد که معامله گری و ترید در بازار ارزدیجیتال گزینه مناسبی برای این منظور خواهد بود؛ چرا که هم اختیار خودتان دست خودتان است و هم زمان زیادی را در طول روز از شما نمی گیرد.

کسب درآمد دلاری

همان طور که در مورد قبلی به آن اشاره شد ارزش پول کشور ایران به سرعت در حال پایین آمدن است به طوری حتی ارزش پول کشور های همسایه ما که از لحاظ مختلفی مشکلات بیشتری از ایران دارند و زیرساخت مناسبی هم ندارد اما ارزش پولشان از ریال بیشتر می باشد. اگر هر چه زودتر کسب درآمد دلاری را یاد نگیرید قطعاً در آینده ای نه چندان دور به مشکلات جدی در زمینه اقتصادی بر خواهید خورد؛ معامله گری در بازار ارزهای دیجیتال این امکان را برای شما فراهم کرده که بتوانید سود دلاری داشته باشید البته به شرط اینکه آموزش جامع و کاملی در این زمینه داشته باشید تا موفق شوید.

کسب درآمد بدون سرمایه اولیه

یکی از مهمترین مزایای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال درآمد بدون سرمایه اولیه می باشد. در این روش درآمدی که ایردراپ نام دارد پلتفرم هایی که در بازار فعالیت می کنند و قصد ارائه کوین و یا توکنی دارند از کاربران می خواهند با شرکت در مراحل مختلف و گذراندن آنها مشکلات پلتفرم و شبکه خود را شناسایی کنند و در قبال این فعالیت ها از سوی کاربران به آنها توکن شبکه خود را هدیه می دهند، این مبلغ بستگی به نوع قیمت گذاری توکن و تعداد آن دارد؛ البته ایردراپ هایی تا کنون بوده اند که سود قابل توجهی را به کاربران خود داده اند نظیر ایردراپ شبکه یونی سواپ که به هر کاربر چیزی حدود ۱۵۰۰ دلار از توکن این شبکه یعنی یونی تعلق گرفت.

راه های درآمد از ارزدیجیتال چیست؟

روش های مختلفی برای کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد که بستگی به میزان سرمایه و زمان شما می باشد و روز به روز تعداد این روش ها در حال افزایش است. در ادامه به معرفی و بررسی چند روش درآمدی اصلی از آن می پردازیم.

ماینینگ یا استخراج

اولین روش درآمدزایی از بازار ارزدیجیتال ماینینگ یا استخراج است. در این روش شما دستگاه ماینر خریداری کرده  و بعد از وصل کردن دستگاه ها به شبکه کوین و یا توکنی که قصد استخراج آنرا دارید اقدام به کسب درآمد می کنید. سرمایه مورد نیاز برای ورود به حوزه ماینینگ به قیمت دستگاه های آن بستگی دارد که انواع متفاوتی دارند.

بهترین دوره های رایگان آموزش ارزدیجیتال

مزایای این روش:

۱ . ریسک پایین

۲. درآمد ثابت

۳. زمان کمتر

معایب این روش:

۱ . قانون گذاری دولت ( ممنوعیت مصرف برق در ایران)

۲. نیاز به فضا و مکان مناسب( دمای مناسب، عایق بندی فضا و .....)

۳. نیاز به سرمایه نسبتا بالا( در سال ۱۴۰۲ چیزی حدود ۱۰۰ میلیون تومان)

معامله گری یا ترید

بهترین دوره های رایگان آموزش ارزدیجیتال

اصلی ترین روش درآمدزایی از بازار ارزدیجیتال معامله گری یا ترید می باشد. در این روش درآمدی شما با گذراندن دوره آموزشی مناسب و صرف زمان برای یادگیری مباحث آن می توانید درآمدمناسبی را از این بازار پرسود داشته باشید؛ کل ابزاری که در این روش باید در اختیار داشته باشید یک لپتاپ و تلفن همراه هموشمند است، تا بتوانید به پلتفرم ها و وبسایت های ارائه دهنده خدمات خرید و فروش ارزدیجیتال متصل شده و فعالیت کنید.

مزایای این روش:

۱ . نامحدود بودن میزان درآمد

۲. نیاز به سرمایه کمتر نسبت به روش قبلی( ۱۰۰ الی ۵۰۰ دلار)

۳. رشد مستمر حساب و موجودی

معایب این روش:

۱ . تحریم مالی کشور ایران در مجامع بین المللی( مشکل در احراز هویت در برخی صرافی ها معتبر خارجی)

۲. ریسک بالا بر روی سرمایه

۳. مشکلات قانون گذاری در ایران

سرمایه گذاری

از دیگر روش های کسب درآمد در بازار ارزدیجیتال، سرمایه گذاری در آن است. در این روش شما سبد سرمایه گذاری متشکل از ارز های آینده دار تشکیل می دهید و با مشخص کردن روند بلندمدت بازار، اقدام به خرید می کنید. نیاز است برای کسب سود بیشتر در این زمینه دیدگاه بلند مدتی( حداقل ۲-۵ سال) داشته باشید البته میزان زمان ان بستگی به شرایط بازار دارد. در این روش درآمدی نیاز به ابزار خاصی ندارید چون ارز هایی که خریداری می کنید در کیف پول خود نگهداری می کنید.

بهترین دوره های رایگان آموزش ارزدیجیتال

مزایای این روش:

۱ . ریسک پایین تر نبست به روش های قبلی

۲. عدم صرف زمان در طول روز

۳. افزایش سود با ترفند های مدیریت ریسک و سرمایه

معایب این روش:

۱ . طولانی بودن زمان کسب سود( بلند مدت)

۲. وجود ریسک سیستماتیک(ریسک های ناشی از اخبار جهانی نظیر جنگ، بحران و ....)

۳. نیاز به مشاوره با متخصص مالی

بهترین دوره آموزشی ارزدیجیتال چه ویژگی دارد؟

برای انتخاب هرچه بهتر یک دوره آموزشی ارز دیجیتال باید بر چند نکته توجه ویژه کرد؛

اول اینکه دوره مورد نظر توسط یک استاد برجسته و شناخته شده که دارای مدرک معتبر و یا سوابق درخشانی در حوزه معامله گری و ارزهای دیجیتال می باشد ارائه شده باشد؛ دوم اینکه  تعداد دانش آموختگان موفق زیادی داشته باشد و همچنین در حال حاضر نیز دانشجویان فعالی زیادی داشته باشد؛ سوم دوره ارائه شده در مبحث ارائه شده جامع و کافی باشد که این را می‌توان از روی نقشه راه یادگیری مدرس نتایج دانشجویان گذشته متوجه شد و همچنین آن دوره دارای پشتیبانی قوی و همچنین بروزرسانی مستمر باشد چرا که مبحث یادگیری ارزهای دیجیتال دائم در حال تغییر و توسعه می‌باشد.

در حال حاضر می‌توانید با مراجعه به وبسایت دوره‌بین آموزش معامله گری و ترید در بازارهای مالی به خصوص در ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید و تمامی دوره‌های خوب  ارزهای دیجیتال را یکجا ببینید آنها را با هم مقایسه کنید و شروع به فراگیری این مهارت پول ساز کنید.

ضمناً می توانید برای یادگیری هرچه بهتر این مهارت پولساز سری به مسیر یادگیری مشخصی که در سایت دوره بین داریم بزنید.

کد خبر: ۲۲۷٬۰۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha