۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
خط دوم ریلی زنجان به قزوین هفته دولت سال آینده افتتاح می شود
معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

خط دوم ریلی زنجان به قزوین هفته دولت سال آینده افتتاح می شود

زنجان-معاون اجرایی رئیس‌جمهور،گفت: خط دوم ریلی زنجان به قزوین جزو پروژه‌های ملی است و با تخصیص به موقع اعتبارات، شاهد افتتاح پروژه ملی خط دو ریلی زنجان در هفته دولت سال آینده باشیم.

به گزارش خبرنگار بازار،محسن منصوری ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از خط ریلی زنجان - قزوین در جمع خبرنگاران،گفت: خط دوم ریلی زنجان به قزوین جزو پروژه‌های ملی است.

وی ابراز کرد: پیش‌بینی می‌شود با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تخصیص به موقع اعتبارات، شاهد افتتاح پروژه ملی خط دوم ریلی زنجان در هفته دولت سال آینده به قزوین باشیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور، با ابراز خرسندی از روند اجرایی پروژه خط دوم ریلی زنجان به قزوین، گفت: امیدواریم با حضور در زنجان و پیگیری‌های به عمل آمده، شاهد تکمیل پروژه مذکور به افتتاح به موقع آن باشیم.

منصوری تاکید کرد: تکمیل و بهره‌برداری از پروژه خط دوم ریلی زنجان به قزوین با توجه به اینکه این پروژه دسترسی‌های اصلی کشور از نظر اقتصادی و اجتماعی را فراهم می‌کند، بسیار حائز اهمیت است و اولویت امروز پیگیری برای تسریع در پیشرفت فیزیکی این پروژه خواهد بود.

وی گفت: افتتاح به موقع پروژه ملی زنجان - قزوین نیاز به تأمین اعتباری بالغ بر ۱۳۰۰ میلیارد تومانی دارد و تلاش می‌شود تا این میزان اعتبار از طریق منابع مختلف تأمین شده و مردم استان از وجود این پروژه مهم بهره‌مند شوند.

کد خبر: ۲۲۷٬۰۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha