۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۷
تمرکز مجلس بر «تورم»و«رابطه نفت با دولت»در برنامه هفتم توسعه| دولت درمولدسازی دارایی‌های خود همت کند
حاجی بابایی در گفت و گو با بازار:

تمرکز مجلس بر «تورم»و«رابطه نفت با دولت»در برنامه هفتم توسعه| دولت درمولدسازی دارایی‌های خود همت کند

حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه مجلس گفت: مسائلی همچون مهار تورم، رابطه نفت با دولت، خصوصی سازی، مدیریت هزینه ها و مالیات ها در برنامه هفتم توسعه به دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، گفت: در اینکه باید مولد سازی دارایی دولت پیگیری شود، شکی نیست.

وی تاکید کرد: ۱۰۶ هزار میلیارد تومان از منابع بودجه سال ۱۴۰۲ از محل مولد سازی دارایی های دولت تامین خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آئین نامه دولت براساس مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مدنظر قرار گرفته است، ادامه داد: باید در این بخش همت شود و دولت باید پای کار رفته و اقدامات خود را عملیاتی کند.

وی تاکید کرد: فعلا نمی توانیم بگوییم پیرو پیش بینی صورت گرفته، منابع به صورت کامل محقق می شود و یا خیر اما می توان این راهکار را آغاز کرد تا شرایط در سالهای آینده بهتر شود.

رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع مسئله محوری برنامه هفتم توسعه بیان کرد: مجلس همه تلاش خود را به کار می گیرد تا برنامه هفتم توسعه مسئله محور شود تا چند مورد مهم در این لایحه لحاظ شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: مسائلی همچون مهار تورم، رابطه نفت با دولت،خصوصی سازی، مدیریت هزینه ها و مالیات ها و صندوق های بازنشستگی در برنامه هفتم توسعه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۲۲۷٬۰۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha