۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
ساماندهی پشت نوبتی‌های دریافت تسهیلات ازدواج تا شهریور ماه
دبیر شورای عالی جوانان خبر داد

ساماندهی پشت نوبتی‌های دریافت تسهیلات ازدواج تا شهریور ماه

معاون امور جوانان وزارت ورزش‌ و جوانان، از ابلاغ جدید بانک مرکزی به بانک‌ها برای ساماندهی پشت نوبتی‌های دریافت تسهیلات ازدواج تا شهریورماه خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، وحید یامین پور، با اشاره به برنامه‌هایی که در جهت تسهیل ازدواج جوانان دارند، گفت: یکی از موضوعات مهمی که از طرف جوانان مورد گلایه بود اختلالی است که در فرآیند دریافت تسهیلات ازدواج وجود داشت که با ابلاغ جدید بانک مرکزی مورخ ۲۰ خرداد انجام شد، قول دادند تا شهریورماه این وضعیت را ساماندهی کنند که صف پشت‌نوبتی‌ها در این زمینه سبک شود.

دبیر شورای عالی جوانان، تصریح کرد: بر اساس مصوبات شورای عالی جوانان فقط ۱۵ روز به بانک‌ها برای ارجاع متقاضیان به شعب و ۱۰ روز نیز برای تکمیل پرونده مهلت داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: این اتفاق مهمی است و اگر منابع آن در بانک‌ها موجود باشد که باید وجود داشته باشد، این صف متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج در بانک‌ها که انتهای سال گذشته طولانی شده بود، کوتاه خواهد شد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، یادآور شد: ما یک برنامه‌ای را هم با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و اصناف پیگیری می‌کنیم برای فراهم کردن بسته جهیزیه ارزان قیمت که از کالاهای ایرانی و انواع تسهیلاتی که بانک‌ها ارائه می‌دهند، تشکیل شده است و در حال کار کردن روی این طرح هستیم که اگر نهایی شد، ارائه می‌شود تا توسط رییس جمهور ابلاغ شود.

کد خبر: ۲۲۷٬۰۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha