۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
قراردادهای فناورانه بیمه می شود
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

قراردادهای فناورانه بیمه می شود

زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: تمامی قراردادهای فناورانه و پژوهشی در دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند بیمه شود.

به گزارش بازار، محمدعلی زلفی گل در حاشیه امضا تفاهم نامه همکاری بین وزارت علوم تحقیقات و فناوری و بیمه مرکزی کشور، افزود: از آغاز به کار دولت مردمی سیزدهم یکی از برنامه‌های وزارت علوم تحقیقات و فناوری بحث بیمه پژوهش و فناوری بود.

وی افزود: بسیاری از اوقات قراردادهای بین پژوهشگران و صنعتگران منعقد می‌شود و محصولات دانش بنیان و قراردادهای فناوری در طی مسیر به هر دلیلی با تغییر مدیریت‌ها و یا دولت‌ها یکی از طرفین یا مجری یا فرد متقاضی و یا صنعت حمایت خود را برای نتیجه رسیدن آن قرارداد ادامه نمی‌داند و این باعث می‌شد که یک بحث پژوهشی یا یک فعالیت فناورانه در همان ابتدای کار به نتیجه نرسد.

وی افزود: خوشبختانه با رایزنی‌هایی که با بیمه مرکزی شکل گرفته امروز برای نخستین‌ بار تفاهم نامه‌ای امضا شده که بر اساس این تفاهم نامه قراردادهایی که مجری و کارفرما بخواهند بیمه شوند، بیمه مرکزی این کار را انجام می‌دهد تا باعث آرامش خاطر کارفرمایان، مجریان و پژوهشگران شود.

کد خبر: ۲۲۷٬۰۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha