۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
۱.۵میلیون تن کالا در زنجان جابجا شد
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای زنجان:

۱.۵میلیون تن کالا در زنجان جابجا شد

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای زنجان گفت: از ابتدای فروردین تا نیمه خرداد ماه سالجاری یک میلیون و ۴۷۸ هزار و ۹۶۵ تن کالا در استان جابجا شده است.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار، از افزایش بیش از ۱۰.۲۱ درصدی تناژ جابجایی کالا در زنجان از ابتدای سالجاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: یک میلیون و ۴۷۸ هزار و ۹۶۵ تن کالا در استان جابجا شده است.

وی اظهار کرد: این میزان کالای جا به جا شده شامل خاک معدنی، سیمان، سنگ آهن، سیلیس، میلگرد، گازوییل، فرآورده‌های لبنی از جمله عمده کالاهای جابجاشده درسه ماه نخست سال ۹۹ دراستان زنجان هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان همچنین از فعالیت ۸۱ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از چهار هزار و ۷۵۶ دستگاه ناوگان باری با عمر متوسط ۱۸ سال در استان خبر داد.

علی اکبری تاکید کرد: هفت هزار و ۵۷۵  نفر راننده دارای کارت هوشمند در حوزه حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: با شیوع بیماری کرونا شاهد کاهش آمار ترددها در محورهای مواصلاتی استان نسبت به سنوات گذشته بوده‌ایم و استقبال از ناوگان جاده ای کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان ابراز کرد: جا به جایی مسافر هم طی سال جاری از ناوگان جاده ای زنجان کاهش یافته است.

کد خبر: ۲۲٬۷۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha