۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
گسترش روابط تجاری با بورکینافاسو

گسترش روابط تجاری با بورکینافاسو

در دیدار سرپرست سازمان توسعه و تجارت با دبیرکل وزارت امورخارجه بورکینافاسو، بر لزوم گسترش روابط تجاری دو کشور و انتقال تکنولوژی از ایران به بورکینافاسو تاکیدشد.

به گزارش بازار، عیسی بورو، دبیرکل وزارت امورخارجه بورکینافاسو با حضور در سازمان توسعه تجارت با مهدی ضیغمی، سرپرست سازمان توسعه تجارت دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست سازمان توسعه تجارت در این دیدار بر لزوم اعزام و پذیرش هیأت‌های تجاری و همینطور حضور در نمایشگاه‌های دو کشور تاکید کرد و گفت ایران آماده ارائه خدمات فنی مهندسی و فناوری‌های مرتبط با نانو تکنولوژی به بورکینافاسو است.

وی افزود گسترش روابط تجاری بدون آشنایی تجار از یکدیگر امکان پذیر نیست و لازم است تا همایش‌های آشنایی با فرصت‌های تجاری بورکینافاسو و ایران برای تجار دو کشور برگزار شود.

عیسی بورو، دبیرکل وزارت امورخارجه بورکینافاسو نیز با استقبال از اعزام و پذیرش هیأت‌های تجاری، ایده برگزاری همایش فرصت‌های تجاری را قدمی بزرگ در آشنایی تجار با یکدیگر خواند و افزود: ما آماده صدور ویزا برای تجار ایرانی هستیم و از آن‌ها در کشور خود استقبال میکنیم. ارتباط از طریق اینترنت خوب است، اما تا زمانی که تجار محصولات یکدیگر را از نزدیک نبینند، آن ارتباط واقعی شکل نمی‌گیرد.

وی همچنین به بازدید خود و هیأت همراه از نمایشگاه نمایشگاه صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته (اگروفود) اشاره کرد و گفت: در این بازدید توانستیم صنایعی که برای رفع نیازهای خود لازم داریم را شناسایی کنیم.

کد خبر: ۲۲۶٬۹۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha