۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
احتمال بروز مشکلات حقوقی در طرح فروش متری زمین | موانع بررسی شود
عضو کانون سراسری انبوه سازان مسکن مطرح کرد؛

احتمال بروز مشکلات حقوقی در طرح فروش متری زمین | موانع بررسی شود

گرگان- امیری راد، عضو کانون سراسری انبوه سازان مسکن گفت: در طرح فروش متری زمین برای انتقال سند انبوه سازان با مشکل حقوقی مواجه خواهند شد.

کسری امیری راد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه فروش متری مسکن در عمده بازار ایران قابل اجرا نیست، اظهار کرد: بااین روش در زمان انتقال سند انبوه سازان با مشکل حقوقی مواجه خواهند شد.

عضو کانون سراسری انبوه سازان مسکن اضافه کرد: به عنوان مثال با فروش متری مسکن، یک واحد متعلق به چند نفر است که این مشکلات حقوقی ایجاد می کند در چنین شرایطی فقط شرکت های سرمایه گذاری بزرگ می توانند ملک های خُرد را به پروژه های بعدی ببرند اما از آنجاییکه این برای انبوه سازی کل کشور صادق نیست عملا امکان عمومی شده آن برای تمامی انبوه سازان میسر نیست.

او این طرح را به واسطه هدایت سرمایه به بازار مسکن مناسب ارزیابی کرد و گفت: به جای تبدیل پول به دلار و طلا سرمایه های سرگردان به این حوزه هدایت می شود.

امیری راد با بیان اینکه باید این طرح به صورت پایلوت در یکی از استان ها اجرا شود، افزود: تاجاییکه اطلاع دارم این طرح در گذشته اجرا شده اما آسیب شناسی نشده است. به طور قطع این طرح در بخش هایی مشکل داشته که رها شده است بنابراین درصورت شناسایی و بررسی نقاط ضعف و رفع آن قابلیت اجرا دارد.

کد خبر: ۲۲۶٬۹۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha