۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
اختصاص ۶۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای آسیب‌دیده از کرونا در کرمانشاه
استاندار کرمانشاه خبر داد:

اختصاص ۶۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای آسیب‌دیده از کرونا در کرمانشاه

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از اختصاص شش هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای آسیب‌دیده از کرونا در استان خبر داد و گفت: مبلغ اختصاص یافته پس از ارسال گزارش‌ها و بررسی‌های صورت گرفته توسط دولت برای کل استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری کرمانشاه اظهار کرد: شش هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای آسیب‌دیده از کرونا در استان اختصاص یافته که این مبلغ اختصاص یافته پس از ارسال گزارش‌ها و بررسی‌های صورت گرفته توسط دولت برای کل استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بر همین اساس توزیع این مبلغ میان واحدهای آسیب دیده اقتصادی ناشی از شیوع کرونا با هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دبیر کمیته توزیع تسهیلات انجام می‌شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این کمیته نهایتا ظرف چند روز آینده باید ساز و کارهای لازم و شیوه نامه اجرایی برای چگونگی توزیع اعتبار درنظرگرفته شده را مشخص و با نظارت مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری پرداخت‌ها طبق چارچوب تعیین شده آغاز شود.

بازوند با بیان اینکه نهایتاٌ تا اول تیرماه کار پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده آغاز می‌شود، تصریح کرد: حداکثر ظرف دو ماه این کار انجام و واحدهای مشمول از تسهیلات درنظر گرفته شده بهره مند می‌شوند.

کد خبر: ۲۲٬۶۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha