۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
نمایشگاه نوشت افزار، اسباب بازی و صنایع وابسته؛ ۳۱ خرداد

نمایشگاه نوشت افزار، اسباب بازی و صنایع وابسته؛ ۳۱ خرداد

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت‌افزار و تجهیزات مهندسی و دومین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی از ۳۱ خرداد تا سوم تیر در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، ارائه آخرین توانمندی‌ها و فناوری‌های روز صنعت نوشت‌افزار، اسباب بازی، توسعه بازار داخلی و نگاه راهبردی به بازارهای منطقه‌ای، صادرات محصولات تولیدی ایران باکیفیت و استانداردهای بین‌المللی، ایـجاد گستـرش و همکاری مشتـرک در سطح بین‌المللی، انتقال دانش و فناوری صنعت نوشت‌افزار و اسباب بازی، تولیدات مشترک در جهت بالا بردن سطح کیفی محصولات، ایجاد ارتباط بین فعالان صنایع و تجار و شناسایی بازارهای جدید از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه محصولات و نوآوری‌ها حوزه صنعت نوشت‌افزار مانند لوازم تحریر، انواع دفتر، تجهیزات مهندسی، انواع چسب، هدایای تبلیغاتی، لوازم اداری - بایگانی، تجهیزات اداری مدارس و ادارات، ماشین‌های اداری، صنایع و فناوری‌های آموزشی، هوشمندسازی مدارس، کیف، کوله پشتی، چمدان و شرکت‌های نوآفرین (استارت آپ) و دانش‌بنیان مرتبط و همچنین در صنعت اسباب بازی، بازی‌های فکری کودک، نوجوان و سرگرمی و صنایع وابسته با حضور بیش از ۲۵۰ شرکت ارائه می‌شود.

براساس این گزارش؛ نمایشگاه ایرانپنکس و ایرانتویکس در یک بخش به معرفی شرکت‌ها و نشان‌های تجاری و در بخش دیگر در قالب هم اندیشی- آموزشی در حوزه‌های صادرات، واردات، بازاریابی و فروش برگزار می‌شود و رونمایی از محصولات دانش بنیان صنعت نوشت افزار و اسباب بازی در سال مهار تورم و رشد تولید از ویژگی‌های بارز این رویداد نمایشگاهی خواهد بود.

حضور نمایندگان کشورهای همسایه از جمله ترکیه، عراق، پاکستان، هند، چین، آذربایجان و روسیه باعث رونق هرچه بیشتر و تعامل تولیدکنندگان داخلی و خارجی می‌شود.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت‌افزار و تجهیزات مهندسی کشور (iranpenex ۲۰۲۳) و دومین نمایشگاه تخصصی ایرانتویکس (irantoyex۲۰۲۳) بـا حمایت انجـمن صنفـی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت‌افزار کشور، اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار و تجهیزات مهندسی تهران، مجمع واردکنندگان نوشت‌افزار کشور و همچنین انجمن اسباب بازی از ۳۱ خرداد به مدت ۴ روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل دائمی مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران میزبان علاقه‌مندان و صنعتگران است.ر

کد خبر: ۲۲۶٬۸۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha