۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
خرید ۵هزار تن جو از کشاورزان قزوین پیش‌بینی می‌شود
مدیرتعاون روستایی قزوین:

خرید ۵هزار تن جو از کشاورزان قزوین پیش‌بینی می‌شود

قزوین- مدیر تعاون روستایی قزوین با اشاره به آغاز کار خرید توافقی محصول جو از کشاورزان استان گفت: خرید پنج هزار تن جو از کشاورزان استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی قزوین، عباس آقا علیخانی اظهار داشت: خریدهای توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی استراتژیک در راستای حمایت از کشاورزان و همچنین کمک به تامین امنیت غذایی جامعه انجام می شود.

وی افزود: پیش بینی می شود با توجه به بارندگی های خوب امسال، حدود پنج هزار تن جو به شکل توافقی از کشاورزان استان قزوین خریداری شود.

مدیر تعاون روستایی قزوین یادآور شد: میزان خرید توافقی جو در سال گذشته از کشاورزان استان حدود ۳۰۰ تن بود.

آقا علیخانی همچنین با اشاره به اینکه تعاون روستایی قزوین امسال هشت مرکز خرید تضمینی گندم را فعال می کند، اظهار داشت: فعالیت این مراکز از اواخر خرداد ماه جاری آغاز خواهد شد.

وی افزود: برنامه این دستگاه در خصوص خرید تضمینی گندم ۳۵ هزار تن تعیین شده که البته پیش بینی می کنیم این رقم به حدود ۶۰ هزار تن برسد.

مدیر تعاون روستایی قزوین با اشاره به اینکه خرید تضمینی کلزا نیز در دستور کار است، افزود: چهار مرکز خرید در این خصوص به فعالیت می پردازند و پیش بینی می شود امسال شش هزار و ۵۰۰ تن از این محصول خریداری شود.

آقا علیخانی یادآور شد: سال گذشته تعاون روستایی قزوین چهار هزار و ۶۵۰ تن کلزا به شکل تضمینی از کشاورزان استان خریداری کرده بود.

کد خبر: ۲۲٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha